Acer Aspire M5201

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M5201 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

zwiep79 14-11-2010
Geschreven voor: Acer Aspire M5201

een zeer slechte computer in een half jaar al 4 keer voor reperatie weg geweest naar acer toe koop hem niet!!!

DarthJB 22-08-2010
Geschreven voor: Acer Aspire M5201

Heb deze pc nu bijna een jaar in gebruik. Een uitstekende pc met veel mogelijkheden. Voor een zeer goede prijs gekocht waardoor de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend is.
Tijdens gebruik maakt het apparaat nauwelijks geluid, ondanks het feit dat er 3 ventilatoren in zitten.
Het enorme geheugen (1.5 TB) biedt mogelijkheden om veel data ineens op te slaan, hoewel de gemiddelde consument (waaronder ik zelf) dit niet vol zal krijgen.
Zelf gebruik ik de pc voornamelijk om mee te gamen. De videocard (HD 4650) is hier uitermate geschikt voor, aangezien de meeste games hierop kunnen draaien. De AMD-processoren maken de pc nog aantrekkelijk aangezien zij de kracht van Intel aankunnen en daar nog een schepje boven op doen voor een lagere prijs.

Zeker voor multimedia geschikt. Altijd het geld waard. Zorg wel dat Windows 7 erbij zit aangezien Vista een ware ramp is.

rassie 19-10-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M5201

ik heb deze pc nu 4 maanden in mijn bezit,en ik heb er alleen maar problemen mee.
Als ik de pc wil aandrukken dat moet ik dat soms 4 à 5 keer doen.En als ik eenmaal bezig ben op de pc dan valt hij weer zomaar uit.Soms gebeurd dit wel 3 keer in een half uur tijd.Dit is eigenlijkde 2e pc in 4 maanden tijd,want op de dag van aankoop hed ik eerst een andere pc,een zelfde acer aspire,ik wilde deze thuis gelijk klaarmaken en alles installeren maar dat lukte niet,want deze vile al bij de installatie elke keer uit,ik kreeg dus een nieuwe(dat is dus deze waar ik nu zoveel problemen mee heb)Dus al met al gek word ik ervan.Aan het merk ligt het niet,dat weet ik uit ervaring(ik heb nog een laptop van Acer)Voor de rest ik geef toe hij is wel supersnel

Anoniem 25-06-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M5201

Na een paar jaar was ik weer toe aan een nieuwe PC en na lang zoeken is mijn keuze gevallen op de Acer Aspire M5201.

De prijs/configuratie verhouding was voor mij de hoofdreden om deze PC aan te schaffen. Voor een vriendelijke (online) prijs heb ik een PC met een snelle processor, voldoende werkgeheugen, een grote Hard Disk en een solide grafische kaart.

Wat mij opvalt is de stilte, je hoort de PC gewoonweg niet draaien. Ook de snelheid waarmee de PC opstart is een verademing ten opzichte van mijn oude PC.

wim53 28-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M5201

Heb deze pc ´n paar dagen in bezit, hij bevalt me goed, de pc is snel, stil en mooi slank, niet meer z´n grootte kast als voorheen.