MP Elite Power I7-4770

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MP Elite Power I7-4770 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

arnozijd 05-06-2014
Geschreven voor: MP Elite Power I7-4770

Een mooie compacte, snelle machine voor dit geld. Heeft alles in huis wat je nodig hebt voor veelzijdig thuisgebruik. Videobewerking gaat vlot, evenals games op vrij hoge instellingen. Natuurlijk kun je voor deze prijs geen topsysteem verwachten, maar je kunt er voor 'normaal' gebruik jaren mee vooruit. Minpuntje: er staat nergens duidelijk vermeld dat er een SSD in zit, maar dit is dus wel het geval. Hij is alleen met 64 GB nogal klein uitgevallen. Nu na een paar weken gebruik en het installeren van mijn 'vertrouwde' programma's merk ik al dat je erg goed moet opletten dat je SSD niet snel volloopt. Ruimtevreters moet je echt bewust op een andere plek installeren. Een ander nadeel is dat de specificaties nogal lijken te fluctueren. In mijn uitvoering zit een comfortabele 8 Gb aan werkgeheugen en 2 TB HD, maar inmiddels staan op de site van Mycom weer andere specificaties. Je moet dus echt naar de winkel om te weten wat je precies koopt.