Tefal Ingenio Unlimited L7639102 4-delige Set

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ingenio Unlimited L7639102 4-delige Set op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MichelleW 21-07-2022

Positief verrast!

Afgelopen weken mocht ik de Tefal Ingenio pannenset testen. Ik was bij het ontvangst van het pakket erg enthousiast over de compactheid. Daarnaast viel het me direct op dat de pannen zwaar en van goede kwaliteit zijn. Het grootste pluspunt is wat mij betreft het opberggemak. Vanwege de afneembare steel passen de pannen perfect in elkaar en nemen zo weinig ruimte in.

Wat mij verraste is dat de pannen ook te gebruiken zijn in de oven. Ik heb dit nog niet geprobeerd, maar het is een fijne bijkomstigheid. Tot slot zijn deze pannen ook in de vaatwasser ruimtebesparend, omdat je de steel van de pan afhaalt als hij in de vaatwasser gaat (deze is niet vaatwasserbestendig!)

In de toekomst zou ik vaker pannen uit deze serie aanschaffen. Daarnaast zou ik deze pannen ook aanbevelen aan vrienden en familie.

Pluspunten

• Ruimtebesparend
  • Goede kwaliteit
  • Ook te gebruiken in de oven

m******@o********** 20-07-2022

Op het fornuis en in de oven

Handige pannenset, het is wel wennen aan het losse handvat, multi inzetbaar.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Wennen aan het losse handvat

Rens78 08-07-2022

Wat een ruimtebesparing en goede kwaliteit!

Wat een mooi product is dit! Ik ben echt heel verrast. Je koopt drie lossen pannen zonder een handvat, waardoor ze echt heel weinig plek innemen in de kast. Door de losse, handige handgreep kun je de pannen heel veilig van het fornuis halen. Dit werkt echt heel gebruiksvriendelijk.

De pannen hebben een hoogwaardige kwaliteit. Ze zijn lekker zwaar en het zijn mooie formaten. De kleinste ideaal voor eitjes, sauzen etc, en de grootste prima te gebruiken voor het koken van aardappels en spaghetti.

Enige nadeel is dat er geen deksels bij geleverd worden. Ik kook graag met deksels, om wat energie / gas te besparen tijdens het koken. Ik ga nog eens uitzoeken of er losse deksels bij te krijgen zijn. Ik heb er al wel drie verhoud deksels bij gekregen, dus de pannen kunnen wel bijvoorbeeld met een salade of overgebleven eten goed in de koelkast gezet worden.

We gebruiken deze set in ons tenthuisje op Vlieland, waar we niet veel opbergruimte hebben voor pannen. Ideaal! Ik ben er al me al dus heel erg blij mee!

Pluspunten

• Mooi design
  • Ruimtebesparend
  • Hoogwaardige kwalitet
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen deksels

erp11 06-07-2022

Compact en snel heet

as eerst wat sceptisch, omdat ik niet verwachten dat een steel die je kunt verplaatsen op alle drie de pannen zou passen en dat de steel ook voldoende sterk is om een volle hete pan te verplaatsen want dat lijkt me toch wat gevaarlijk om een hete pan te verplaatsen met de kans dat de steel het niet gaat houden, maar jawel het is Tefal gelukt om dit voor elkaar te krijgen met gemak zet ik de pan van het gasfornuis zo op tafel de steel eraf halen en de volgende pan kan op tafel, dit alles met het grote gemak. Eerst deed ik het nog voorzichtig maar het vertrouwen hierin is gegroeid. Maar over de pannen hoef ik niet veel te zeggen ze zijn van Tefal dus altijd goed, snel warm dus duurzaam en de pannen blijven ook lang warm, heb inmiddels ook de plastic deksel thuis die de pannen goed afsluiten, wel jammer dat ik deze apart moet aanvragen en dat ze niet standaard bij dit setje zaten. Ook in de keukenkast heb ik meer plaats gekregen, oude pannen allemaal weggedaan en dan krijg je ruimte.

Pluspunten

• compact
  • snel heel
  • ruimtebesparend

Minpunten

• maar een steel