Garmin 2340 LMT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin 2340 LMT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel9 25-09-2012
Geschreven voor: Garmin 2340 LMT

Dit toestel heeft mij zwaar teleurgesteld. De info op het scherm is steeds beperkt, je kan slechts één criterium weergeven, bv. aankomsttijd of aantal kilometers. De verkeersinformatie is niet nuttig omdat je enkel weet dat er (mogelijk) een file is op je route maar je weet niet waar. Zeker bij lange routes is dit nutteloos. Maar het ergste van al : het toestel slaagde er niet in om een volledige route naar Zuid-Frankrijk uit te rekenen als ze tolvrij was ! En bij de minste afwijking van deze route maakte ik kans op een herberekening van een kwartier. Of helemaal geen, want regelmatig gaf het toestel na al die tijd de boodschap dat routeberekening niet mogelijk was. Dus zit je lange periodes zonder GPS. De 'snelste' route stuurde me ook over kleine wegen die je niet voor mogelijk houdt, terwijl iets verderop een hoofdweg lag.
Dit toestel heeft mijn vakantie grondig in de war gestuurd. Ik heb er uiteindelijk (gelukkig had ik ze bij) mijn plannen bijgehaald. Nooit meer !