TomTom GO LIVE 1005 Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO LIVE 1005 Europe op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Neyt P 20-07-2012
Geschreven voor: TomTom GO LIVE 1005 Europe

Ik ben nu toe aan mijn derde TT1005. Telkens problemen met vaslopen, heropstarten, en tenslotte volledig dienst weigeren. Deze derde nieuwe TT ( in garantieperiode) werkt zeer traag en omdat mijn derde toestel in dienst is na het eerste ( gratis) jaar kaartupdate's heb ik nu verouderde kaarten. Updates voor de zo hoog aangeschreven meerwaarden van dit toestel kosten bijna zoveel( op 2 jaar) als een nieuw toestel waar je wel routes kan opzetten, downloaden en bewaren. Hun motto : koop dit toestel en we pluimen je nadien ! Grote miskoop !

Ericksenior 29-04-2012
Geschreven voor: TomTom GO LIVE 1005 Europe

de mogelijkheden van dit apparaat zijn heel beperkt geen mogelijkheid tot vooraf route te plannen, niet via apparaat niet via michelin.
Geen hoogtemeter, geen kompas.
HD werkt maar heel veel wegafsluitigen worden niet weergegeven.
Mijn volgend GPS zal terug een Navigon of Garmin zijn.

wim.godding 17-05-2012

Vooraf een route plannen is wel degelijk mogelijk.
HD functioneert voortreffelijk, maar iedere gebruiker is afhankelijk van de overheidsinstanties want die moeten een deel van de problemen melden (wegwerkzaamheden/afsluitingen e.d.). Zelfs midden in Berlijn meldt Tomtom alle wegwerkzaamheden en de vertraging die daaraan gekoppeld is.
Indien je een nieuw apparaat koopt, is een flinke studie van de gebruiksaanwijzing een must!