Kenwood DNX-7260BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DNX-7260BT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

billip 19-08-2013
Geschreven voor: Kenwood DNX-7260BT

Ik gebruik dit toestel in een camper in parallel met TomTom op mijn iphone. Dit is beslist nodig want de Kenwood doet vreemd.
Plots wordt je van de hoofdweg afgeleid en moet je via secundaire wegen met veel omwegen verder.
Vooral als je in het menu aangeeft dat je tolwegen wil vermijden wordt het systeem waardeloos. Brugge-Parijs is dan 600km ipv 300km en de berekening duurt vreselijk lang. Ook het aansluiten van een iphone 4s is onmogelijk, vlgs het instructieboekje zou dit moeten gaan met een KCA-IP301V maar vlgs de on-line compatibiliteits lijst niet.
Ook het laden van POI's is omslachtig en het gebeurt veelvuldig dat de data niet beschikbaar is tijdens het rijden, dan moet het toestel eerst gereset worden.
Het toestel lijkt aantrekkelijk voor gebruik in een camper om dat het een alles in een toestel is, nl. multimedia, achteruitkijk camera, mp3, telefoon,dvd, radio, navigatie maar is zeker geen aanrader wat betreft de navigatie.