TomTom Trucker 6000 Lifetime Edition

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Trucker 6000 Lifetime Edition op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patrick 19-03-2017

grootste miskoop

uitermate traag zeer ongebruiks vriendelijk ,navigatie van bedenkelijk niveau
stuurt je van de snelweg af laat je rond een rondpunt draaien enterug de snelweg op reeds meerdere malen neemt

Minpunten

• traag
  • niet gebuiks vriendelijk
  • prijs kwaliteit veel te duur
  • geen tunnel code s bij adr mogelijk

Officiele reactie van TomTom 01-05-2017

Hoi Patrick, vervelend dat je Trucker 6000 traag vindt. Heb je al onze nieuwste software update versie 17.1 gedownload? Mocht dit niet het geval zijn dan staat er op www.tomtom.com/6134 uitgelegd hoe je dit kan doen. Deze update moet het gebruiksgemak van het toestel verbeteren, mocht dit voor jou geen verbetering bieden neem dan aub contact met mij op via 020 850 1007.

Met vriendelijk groet,

TomTom

Officiele reactie van TomTom 01-05-2017

Hoi Patrick, vervelend dat je Trucker 6000 traag is, heb je al onze nieuwste software update versie 17.1 gedownload? Mocht dit niet het geval zijn dan staat er op www.tomtom.com/6134 uitgelegd hoe je dit kan doen. Deze update moet het gebruiksgemak verbeteren van het toestel, mocht dit geen verbetering zijn neem dan aub contact met mij op via 020 850 1007.

Met vriendelijk groet,

TomTom