Pioneer AVIC-D3BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer AVIC-D3BT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Rein08 22-12-2008
Geschreven voor: Pioneer AVIC-D3BT

Het geluid, de navigatie ... het is allemaal perfect. Maar na 3 inbraken in 9 weken met alle tijd die je kwijt bent aan aangifte en herstel werzaamheden nooit meer een pioneer. Hoe moeilijk kan het zijn om een dergelijk systeem minder jat gevoelig te maken.

Van de leasemaatschappij moest ik overstappen naar de JVC KD NX 7000. Absoluut geen straf en een afneembaar front

Erbo 22-06-2008
Geschreven voor: Pioneer AVIC-D3BT

Prachtig systeem, jammer dat ze hem gestolen hebben!! Slechte bluetooth carkit trouwens. En Let Op, dieven hebben het erop gemunt. Niks password en pincode! Kraken ze zo. In onze wijk zijn er in 1 nacht meer dan 12 gestolen!!

Pioneer, doe er iets aan!!

Gijs de trucker 30-04-2008
Geschreven voor: Pioneer AVIC-D3BT

mooi systeem maar nu al stuk kan cd niet meer lezen dit al na 10 maanden nadeel opsturen en je bent gelijk je radio/cd kwijt

Polly1980 19-02-2008
Geschreven voor: Pioneer AVIC-D3BT

Ben niet zo tevreden over het apparaat, dit komt met name door bedienings(on)gemak en slechte bereik van de radio.

Algemeen: De geluidskwaliteit is (hooguit) rededelijk. Het display is slecht leesbaar bij direct zonlicht maar verder OK.

Radio: omslachtige selectie van voorkeuzezenders en zeer slecht bereik.

Navigatie: best tevreden mee, al hadden er meer bijzondere bestemmingen in gemogen.

Bluetooth: absoluut af te raden. Synchroniseren met je toefoon doen de Avic niet. Ik moet (met nokia 6021) alles nummer voor nummer kopieren. Als je radio luistert en wil gaan bellen moet je maarliefst 6 toetsen bedienen om een telefoonnummer uit de lijst te bellen (indien deze bij de eerste 6 nummers staat tenminste, anders kun je er per 6 nummers één toets bijtellen). De muziek stopt overigens al bij de eerste toets. Het resultaat is dat ik toch mijn telefoon erbij pak als ik ga bellen.

CD/MP3: werkt redelijk, ook hier en daar ongemakkelijke bediening. (per ongeluk) random mode selecteren kan bijvoorbeeld met één toets, maar uitzetten hiervan bijvoorbeeld met drie. DVD-drive maakt veel herrie bij zoeken.

Nog geen ervaring met I-pod bediening en DVD.