Garmin nüvi 2595LMT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 2595LMT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

josvankanne 14-11-2015
Geschreven voor: Garmin nüvi 2595LMT

Degelijk toestel beeld en geluid dik in orde. Updaten kaarten duurt lang,kan aan mijn internet verbinding liggen. Eenmaal up to date super navigatie. Ook in landen als Tsjechië en Hongarije.

sjeeke 19-05-2014
Geschreven voor: Garmin nüvi 2595LMT

Wat een bagger apparaat, al hij werkt is het een prima ding.....als hij werkt, ik ben internationaal chauffeur en heb hem nu iets meer als een jaar in mijn vrachtwagen zitten waar hij ongeveer 260.000km gedaan heeft. na een maand of 8 begonnen de problemen, uitvallen, blijven hangen ineens geen satelieten meer vinden...2 maanden geleden gooide hij opeens gewoon de kaarten eruit, handig als je in de binnenlanden van italie zit... en afgelopen vrijdag ineens al mijn opgeslagen adressen weg... heb al een aantal keer een update gedaan, hem al eens eens helemaal opnieuw geinstalleerd.... ik ben nu onderweg naar milaan en het gezever begint weer..... ik denk dat hij milaan niet gaat halen...

amvikb 24-04-2014

Batterij was vlug stuk!
Update uitgevoerd, bedankt. Nu afwachten of TMC wel werkt!
Het was wel na de laatste update dat TMC niet meer werkte.

koopman4 26-04-2014

Een beetje uitleg zou meer op zijn plaats zijn en gemotiveerder overkomen.

Gerard.

josvankanne 22-11-2013
Geschreven voor: Garmin nüvi 2595LMT

Ik bezit en gebruik de garmin nu iets meer dan twee jaar, in het begin een maal uitgevallen en daarna nooit meer problemen gehad.
Ben nu net terug uit Portugal en zonder moeite de juiste weg gevonden. Soms kent hij straten niet, maar ik heb ook geen update gedaan voor ik vertrok.
Zeer tevreden over de aankoop.

josvankanne 11-08-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 2595LMT

Met deze Garmin goed de weg gevonden en ook de aangepaste route bij file geen probleem.
Op mijn laatste trip echter viel het systeem uit, geen beeld, geen geluid.
Dus onderweg een nieuwe gekocht en maar hopen op een geste van Garmin.
Echter op de terugweg begint het ding weer te babbelen en gewoon te doen wat hij moet doen, navigeren.Oorzaak onbekend.Al bij al een fijn ding, duidelijk en snel.

Tilly Baars 13-08-2012

Dat uitvallen is mij ook 2x overkomen. de 1ste keer toen ik hem net had.( anderhalf jaar geleden ) Toen heb ik hem geloof ik via de computer " gereanimeerd" en de 2e keer afgelopen week toen het zeer heet in de auto was. Alles geprobeerd ( onderweg ), niets hielp.In mijn tas gestopt en toen ik een uurtje later mijn portemonnee uit mijn tas haalde gaf hij ineens licht en deed het weer. Geen idee wat de oorzaak was. Verder vind ik het ook een fantastisch ding