Dremel 4250 JA + 35-delige accessoireset

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dremel 4250 JA + 35-delige accessoireset op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

l*******@y******** 13-12-2021

ideaal voor het oplossen van problemen

Ik had de gelegenheid om de machine te testen en over het algemeen ben ik best tevreden. hoewel zijn kleine flexibele koffer de veiligheid van de machine tijdens het transport niet volledig garandeert (het zou beter een harde plastic doos hebben), is het erg praktisch om het overal mee naartoe te kunnen nemen. Het is een ideale machine als je moet werken in een kleine ruimte, ongeacht het materiaal van het materiaal, de dremel machine werkt op elk type oppervlak. Ik heb met name de sleutelgaten van de deur in mijn kamers kunnen vergroten. niet dagelijks bruikbaar maar zeer praktisch om ons in alle omstandigheden te helpen. Ik ben best blij dat het een bekabelde is en niet op batterij voor af en toe een klusje. een vrouw kan hem gemakkelijk gebruiken, vooral dankzij de antislipstructuur en de grootte, zelfs als het gewicht enigszins zwaar is. uitstekende machine voor creatieve hobby's ook zoals graveren op hout of glas bijvoorbeeld. in negatieve punten: het is een relatief luidruchtige machine op hoge snelheid en de trillingen zijn derengeante.
verbruiksartikelen zijn relatief duur en ik vind het jammer en overdreven.

Pluspunten

• kabellengte
  • wendbaarheid

Minpunten

• verbruiksprijzen
  • luidruchtig

Kestenskarel@hotmail.com 10-12-2021

Dremel multitool getest

Was aangenaam verrast als tester van dit handig multitool , ik gebruik deze tools als dertig jaar in mn hobby de evolutie is fenomenaal is een erg handig tooltje voor kleine repataties op allerhande materialen zoals hout , plastics , aluminium en andere metalen
De kabel vind ik eerder een voordeel je hoeft niet achter oplaadbare batterijen te te zoeken die je tool 2 x zo duur maken , laten we eerlijk zijn we willen wat degelijks maar ook binnen ons budget , je kan er vele opties voor bijbestellen wat het een van de best uitgeruste hibby multitools te koop heden ten dage
Het toerental variabel up to 30.000 rpm is erg handig naargelang het materiaal je moet bewerken borend of snijdend
Frezen gaat ook heel goed ik werk veel met styreen voor mn scratch modellen er is niks wat je niet kan met deze tool , kortom niet te missen

Pluspunten

• Multitool
  • Boorkop verstelbaar
  • Gereedschappen voor ieder wat wils
  • Kabel
  • Variabel toerental erg handig

Minpunten

• Geen in mijn ogen , compact en handig
  • Geen

g***********@g******** 08-12-2021

Fijn en handig toestel

Dit toestelletje is een echte must have voor mensen die creatief zijn of graag klusjes doen. Het toestel is makkelijk in gebruik, heeft reeds veel assecoires, maar nadeel is dat er toch nog aangekocht moeten worden om nog meer met het toestel te kunnen doen.
De basis set is wel al heel fijn om te gebruiken. Het is ook licht en kan langdurig gebruikt worden zonder dat het als zwaar wordt ervaren. Snoerlengte is lang en makkelijk stoort niet. Als leerkracht heel fijn om spulletjes voor de klas te maken naar fijne motoriek toe.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Hulpstukken makkelijk vervangen

Minpunten

• Extra hulpstukken dienen aangekocht te worden.

Catsy 08-12-2021

Zeker een aanrader.

Krachtig apparaat dat goed werkt. Jammer dat je er telkens andere hulpstukken moet bijkopen, wat het wel duurder maakt. Wel fijn om te gebruiken, jammer geen oplaadbare, dus zit je altijd met stekker.

Pluspunten

• Werkt soepel en ligt goed in de hand
  • Makkelijk mee te nemen dank zij handige case

Minpunten

• Jammer dat er niet veel hulpstukken bij zijn.
  • Duur in aankoop

j***********@h********** 30-11-2021

Goed basistoestel

Krachtige motor die fijn af te stellen is. In een handige tas zodat je alles netjes kunt bijhouden. Het toestel ligt goed in de hand en is stevig afgewerkt. De opzetstukken kun je snel wisselen zonder gereedschap. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid.misschien mocht de optionele lamp wel ingebouwd zijn geweest. Stevig en robuust ontwerp. Ik ben er tevreden over. Er zijn heel wat handige en leuke accessoires verkrijgbaar maar deze zijn allen afzonderlijk bij te kopen. Een goed basistoestel.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Ligt goed in de hand
  • Goed verpakt
  • Stevige afwerking

Minpunten

• Geen batterij

celine96 29-11-2021

fijne multitool!

Wanneer ik het toestel ontving, was ik meteen zeer enthousiast om deze uit te pakken. Ik zag dan ook onmiddellijk dat het apparaat goed verpakt zat in een stevige draagtas, en ook alle kleine onderdelen zaten goed vast in een apart doosje, dat met een riempje vast zit in de tas. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop het toestel verpakt is, het is handig om overal mee naar toe te nemen zonder dat je de multitool beschadigd. De werking van het apparaat vind ik ook zeer goed, het is zeer divers en je kan er verschillende kleine karweitjes, makkelijk mee afronden. De hulpstukjes zijn niet eenvoudig te plaatsen op het apparaat, maar met een beetje oefening lukt dit wel. De multitool is niet zwaar, op het handvat is ook rubber, waardoor het vrij vast in de hand ligt. De regelbare snelheid van het apparaat vind ik een enorm pluspunt. De multitool werkt niet op batterijen, maar met een kabel. Voor mij persoonlijk is dit geen minpunt, ik vind het een extra veiligheid dat je deze nodig hebt om het apparaat in werking te stellen. Ik kan dus stellen dat ik een enorm tevreden gebruiker ben van deze handig multitool!

Marc Volckaert 21-11-2021

Is echt wel een aanrader

Alles zit zeer goed verpakt in een prachtige zak waardoor het toestel in uitstekende conditie kan afgeleverd worden of bewaard te worden na de werken. Het toestel en het doosje met de vele diverse toebehoren lagen goed vast met een riempje. Het toestel zelf ligt stevig in de hand en blijft goed zitten in de hand dankzij het rubber rondom. De kabel is, alhoewel tamelijk lang, altijd te kort als je op vele diverse plaatsen of ruimtes moet zijn, gelukkig is er altijd wel een verlengkabel op de werf. Als je al niet over die verfijnde handjes beschikt zijn de toebehoren wel erg klein. Het is niet altijd gemakkelijk die zeer kleine toebehoren te installeren, zeker niet voor de eerste keer, maar al doende leert men en gaat het alsmaar beter en sneller. Het assortiment toebehoren is toch zeer uitgebreid (slijpschijf, schuurschijf, schuurrolletjes, polierschijfjes, een sleutel om de toebehoren te bevestigen,…). De regelbare snelheid afhankelijk het werk je gaat doen is een droom en echt wel gemakkelijk te regelen.

Pluspunten

• Regelbare snelheid
  • Vele toebehoren
  • zeer goede verpakking

Minpunten

• niet op batterij

Ann 19-11-2021

Prima basic multitool

Ik heb toestel nog maar een week en heb het voorlopig enkel gebruikt om wat dingen van hout op te schuren. Het is heel handig om lastige plekjes te bereiken met de kleine schuurkop. Voor grotere oppervlakken moet je oppassen dat je niet te veel materiaal wegneemt. Als je te hard drukt wordt het oneffen. Daarvoor neem je dus best een ander schuurtoestel of gewoon met schuurpapier. Maar voor kleine moeilijk bereikbare plaatsen is dit heel erg gemakkelijk en het gaat ook zeer snel vooruit. Jammer genoeg werd het na een half uur schuren zeer warm aan mijn handen: de uitblaasopeningen blazen zeer warme lucht uit en soms pak je daar op met je handen. Deze set is heel basic. Ik zou toch een uitgebreidere set aanraden als je graag klust of voor je hobby. Ik kan nog wel wat andere onderdelen gebruiken. Maar deze multitool is wel een pak makkelijker én sneller dan met de hand die lastige plekjes schuren !

Pluspunten

• snel en handig voor kleine fijne werkjes
  • veel opzetstukken bij te kopen

Minpunten

• wordt heel warm na een half uur werken
  • heel basic set