LG D2342P-PN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG D2342P-PN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Mitchpro 11-04-2012

Fijnwerkende Monitor,
3D is idd net als wat Rowin23 zei: kan alleen via HDMI,
eerste indruk was al: Cool.
het is vooral fijn als je normaal een kleine vierkante monitor gewend bent,
ik heb mijn monitor besteld bij: http://www.koopjeskampioen.nl maandag (2de paasdag) besteld, woensdag in huis.

Rowin23 10-12-2011
Geschreven voor: LG D2342P-PN

super heerlijke monitor! heb hem nu een half jaar! alles word er veel beter door.. het kijken van films en het gamen en noem maar op... het enige aparte is dat als je 3d wilt kijken dat dat alleen maar kan via een hdmi kabel.. maar is opzich niet heel erg want de 3d is super chill!!

J. de Groot 02-01-2012

Logisch dat je 3D via HDMI kijken moet, dat is met een 3D TV ook zo, (HDMI 1.4)

JeroX76 07-10-2011
Geschreven voor: LG D2342P-PN

Als je de monitor echt alleen voor 3D gaat gebruiken, dan is dit echt een aanrader, bijna alles wordt omgezet naar 3d, ook de Playstation 3 kan er op aangesloten worden.

Alleen als je deze monitor vooral voor pc werk wil gebruiken, dan is dit niet de beste monitor. De kleuren zijn niet echt heel mooi. Ook zijn er maar weinig instelmogelijkheden om de kleuren aan te passen.

Ik heb deze monitor daarom ook weer teruggebracht en omgeruild voor een andere monitor.

GvdH 22-07-2011
Geschreven voor: LG D2342P-PN

De LG D2342P 3D monitor werd aangeschaft om het resultaat van mijn Sony 3D camcorder(HDR-TD10e) te kunnen beoordelen. Deze monitor gebruikt passieve 3D brillen, gebaseerd op polarisatie in plaats van de veel duurdere en zwaardere shutter-glass brillen. Een clip-on brilletje voor brildragers en een met gewoon montuur worden meegeleverd, evenals een VGA en een DVI kabel. De monitor heeft een HDMI, VGA en een DVI ingang. Omdat HDMI ook audio meestuurt beschikt de monitor over een audio-uitgang waarop een audi-installatie kan worden aangesloten. Op 26 juni bezocht ik de Vaartprocessie in Boxmeer omdat een kleindochter daar aan deelnam en ik maakte terplekke een reeks video-opnamen.
Thuisgekomen sloot ik de camera met een HDMI-kabel op de monitor aan, evenals de PC-luidsprekerinstallatie. De camera op weergave gestart en een LG 3D bril opgezet. De camera herkende de monitor automatisch en de monitor op zijn beurt stelde zich automatisch in op het aangeboden 3D-signaal. Er ontstond een fantastisch 3D spektakel van absolute HD-kwaliteit, waarbij trommels, trompetten, vendels uit de monitor leken te komen met bijbehorend geluid. Wat een geweldige monitor in combinatie met deze camera. Monitor en camera wil ik dan ook zeer aanraden.
Bravo LG en ook Sony voor dit deel, maar dan!!!!!!!!
Tot 31 juli heeft Sony een aanbieding voor ieder die deze camera koopt. Hij/zij kan gratis een 3D Video-editing pakket erbij krijgen. Sony noemt het "Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0". Nooit eerder in mijn leven ben ik zo´n deerniswekkend slecht stuk software tegengekomen, terwijl ik toch zo´n 39 jaar ervaring heb met computers en zelf veel software heb geschreven en nog schrijf. Na ruim 3 weken proberen om het aan de gang te krijgen besloot ik Sony een bericht van mislukking te sturen. Een kennelijk automatisch verzonden antwoord liet mij een update downloaden en raad eens? Nu wil het programma niet eens meer opstarten, zonder de patch werkte het soms een beetje. Wat een ellende, Sony schaam je!!
( Voor volledigheid wil ik meedelen een Windows-7 Computer te gebruiken met Intel I7 Quad-core processor, Nvidia 1.6 GB Video-Graphics card GTX260, 8 GB RAM en 1,6 TB harddisk. Op deze computer draait mijn Pinnacle Studio Ultimate Video-editor fluitend, helaas kan die niet overweg met 3D. )