Samsung T20A350EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung T20A350EW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Progressive1199 02-09-2012
Geschreven voor: Samsung T20A350EW

Heb deze televisie gekocht voor de slaapkamer. Heb hem aan de muur hangen met een beugel van Vogels, maar doordat de hoek waarin je kijkt ten opzichte van de televisie best laag is was in eerste instantie het beeld ronduit slecht.

Na wat speuren in het menu kwam ik een functie tegen waarin je kan instellen vanuit welke hoek je kijkt en daardoor werd het beeld al een heel stuk beter.

Toen vond ik het beeld nog veel te rood, gezichten waren vuurrood en waren verre van natuurgetrouw. Ook daarvoor kun je in het menu terecht, ik heb het rood op een vrij laag niveau gezet en nu zijn de kleuren perfect.

De scherpte was ook niet zoals het hoort, ik dacht dat dit lag aan het feit dat ik nog niet via deze televisie het digitale signaal ontving. Ik heb toen een cammodule en smartcard gekocht, waardoor deze televisie zonder losse decoder het digitale signaal op kon pakken: Probleem opgelost! Haarscherp beeld.

Door de mogelijkheden van het instellen van de kijkhoek, de kleuren en de mogelijkheid om hem het digitale signaal te laten ontvangen, heb ik nu een televisie die een briljant beeld geeft.

Zolang hij het blijft doen, zal ik hem niet gaan vervangen.

framol 27-12-2011
Geschreven voor: Samsung T20A350EW

Vandaag gekocht (deze week bij de Gamma in de aanbieding voor slechts 160 euro) en direct bij thuiskomst geinstalleerd.
Mooie HD Ready TV (geen full HD dus), deze week te verkrijgen bij de Gamma(!) voor slechts 160 euro.
Zitten allerlei aansluitingen op, USB, HDMI, CI+ etc.
Je kunt er zelfs fims en MP3 op afspelen middels een USB stick.
Installatie en zenders op juiste volgorde zetten is mij gelukt zonder de handleiding, zo simpel is het. Ik kijk er digitaal op, prima beeld.
Analoog kijken is niet meer van deze tijd.
Is is ons geval bestemd als 2e TV in de keuken, en is met z'n 20 inch daar uitstekend voor geschikt.
Kortom, precies wat ik zocht.

Giant11 28-12-2011

Inderdaad gister gekocht bij de gamma gekocht, maar om aan te sluiten op digitenne zit er wel een heel kort snoertje bij!! Iemand tips voor deze leek?

PDB1 30-12-2011

Over goedkoop gesproken bij de BCC is de t22a350 173 euro.( 30 december ) Full HD en ruim 5 cm groter beeld.