LG IPS236V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG IPS236V op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

jo100 03-02-2012

Echt een top scherm.

Vele male beter als een tn scherm.

Zeer scherp en helder, een echte aanrader.

En de prijs/kwaliteit is ook top.

alex2010 21-09-2011
Geschreven voor: LG IPS236V

Geweldig mooie beeldkwaliteit t.o.v. even dure of duurdere TN schermen. Vrijwel geen kleurverandering als de kijkhoek veranderd, foto's en film kijken kan met meerdere mensen tegelijk zonder dat iedereen wat verschillend ziet.
Ik snap niet dat er nog iemand een TN scherm koopt als dit scherm ook al onder de 200 euro aangeschaft kan worden. Ook games werkten goed, geen ghosting gezien.
Scherm is kantelbaar, heeft ook een mooie voet.
Ik had wel problemen met installeren, moest de laatste drivers voor de videokaart (HD Radeon 5760) installeren voordat de DVI aansluiting goed werkte.
De mogelijkheden om de kleur aan te passen zijn uitgebreid.
Er is nog steeds een lichte verandering in beeld te zien als de kijkhoek veranderd, vandaar geen 10 voor beeld.

Pietjepuck 06-07-2011
Geschreven voor: LG IPS236V

Ik heb mijn LG net binnen en ik ben nu al dik tevreden. Als ik het beeld vul met één egale kleur, bijvoorbeeld oranje, dan is de kleur over het volledige beeld egaal. Er zit totaal geen verloop in of lichte of donkere plekken. Ook de kijkhoek is voldoende om het volledige beeld te zien zonder verloop. Ik had hiervoor een Samsung BX2231 LED en die had een heel groot kleurverloop en een slechte kijkhoek. LG is wat dat betreft een goede keuze. Qua instelmogelijkheden krijgt deze monitor een dikke voldoende. Zoveel keuze qua kleurtemperatuur/ kleurinstelling etc. heb ik nog niet eerder gezien. Formaat is prima, even wennen aan het brede beeld. Plug en Play het beeld is direct beeldvullend.

Snarfw 29-05-2011
Geschreven voor: LG IPS236V

Gisteren deze monitor bij Mycom opgehaald. Beeldkwaliteit is uiterst goed. Mogelijkheden prima, met als extra vermelding dat dit een van de weinige LED Schermen is met een Vesa aansluiting! Hoe simpel en goed kan het zijn: slechts 4 kleine afstandbusjes en bijpassende schroeven maken het mogelijk de monitor aan een wandbeugel te monteren. Instelmogelijkheden voor kleur,contrast etc. is ruim voldoende.

AlbertJ67 27-04-2011
Geschreven voor: LG IPS236V

Net de IPS236 uit de doos gehaalt en geinstalleerd.
Alles zonder problemen ook het kalibreren met mijn i1 ging makkelijk. Het resultaat is vergeleken met een NT monitor verbluffend. Super strak beeld een sprekende kleuren. De weergave is echt veel beter. Wat mij betreft is dit een prima keuze zeker vergeleken met de prijs, die is top. Levering via ComCom ook snel en netjes.