Philips 244E1SB/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 244E1SB/00 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

ANO NIEMES 13-08-2011
Geschreven voor: Philips 244E1SB/00

Prachtig vormgegeven beelscherm, met prima beeldkwaliteit. Kleuren zijn natuurgetrouw.

OSD werkt fijn, HDMI aansluiting zit er op.

Erg veel monitor voor weinig geld (< 150 euro in huis)

Denon Fan. 03-12-2009
Geschreven voor: Philips 244E1SB/00

Ik had eigenlijk gewoon een monitor nodig en weet dat Philips van oorsprong wel aardige LCD schermen maakt of ten minste inkoopt, want dat doen ze eigenlijk allemaal. Het was eigenlijk een soort merken trouw dat ik dit ding hebt gekocht en voor 179 euro bij Paradigit kun je er eigenlijk geen buil aan vallen.

De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon prima in orde. Het belangrijkste voor mij was dat er: VGA / DVI en HDMI aansluitingen op zitten. Je kunt er dus later nog een BlueRay of DVB-S Set-top-box op aansluiten. Ook de verhouding van 16:9 is beter dan de 16:10 die veel LCD's hebben. Na een aantal dagen in gebruik werkt het gewoon prima, niets op aan te merken. Het scherm heeft een nette ingetogen uitstraling met glossy minimale omlijsting en dat is mooi. De instel mogelijkheden zijn niet uitbundig, maar heeft alles dat je nodig hebt.

sdw01 29-11-2009
Geschreven voor: Philips 244E1SB/00

Ik zocht een monitor die ik met DVI op mijn computer aan kon sluiten, en met HDMI op mijn Humax HDTV decoder.
Deze Philips werk echt perfect. Schitterend beeld op de HD Decoder en ook op de Computer. Via de ingebouwde speakers komt ook het TV geluid door. Dit heeft niet veel volume, maar dat is voor mij geen probleem, omdat ik hem hoofdzakelijk gebruik als computer monitor.
Dit grote scherm is ideaal voor foto bewerken maar ook voor games werkt ie perfect.