LG W2242T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG W2242T op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

manecas36 13-01-2009
Geschreven voor: LG W2242T

Naar aanleiding van een paar reviews hier en beoordelingen van vakbladen, toch deze LG ook gekocht. Hij wordt netjes geleverd met dvi en vga-kabel. Ik bleek de LG direct aan te kunnen sluiten op mijn MacBook Pro. Geen adapter hoeven kopen!
Echt een erg goed beeld en de prijs is redelijk laag.
Verder past hij mooi bij mijn Alu MacBook, maar dat is puur luxe. Niet dè reden om deze monitor te kopen.
Prijs / kwaliteit verhouding zijn wel voldoende reden om deze monitor te kopen.

M.A. Hotting 15-10-2008
Geschreven voor: LG W2242T

Goede monitor, een voudige installatie, je krijgt geen omslachtige programmatjes in je taakbalk, gewoon driver installeren en klaar, mooi scherp beeld, helaas geen dvi kabel bijgeleverd, alleen de vga en netsnoer. Het energieverbruik lijkt me laag.
Tevreden klant !

John Kinket 12-07-2008
Geschreven voor: LG W2242T

Enkele weken geleden is mijn 19 beeldscherm overleden, dus op zoek naar een nieuwe, echter alleen nog maar breedbeeld. Keuze is enorm. Wilde een 22 dus. Verschil tussen de monitoren is in de winkel bijna niet relevant, staan zo'n 50 beeldschermen aan 1 kabeltje te draaien. Heb uiteindelijk nav de specificaties, contrast 8000, digitale ingang, prijs en garantie van 3 jaar gekozen voor deze LG 2242 T. Aangesloten op de PC met de meegeleverde digitale kabel, en een verbluffend mooi scherp en helder en rustig beeld. Details welke ik af en toe tegenkom welke eerst niet scherp te zien waren zijn nu gewoon leesbaar, heb hem nog niet eens op de maximale resolutie staan, de lettertjes worden dan wel erg klein.
Als je dus op zoek bent naar een nieuw 2008 model voor een leuk prijsje (wel prijzen vergelijken) kun je dus kiezen voor deze goedkope breedbeeld van LG.