Acer P221W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer P221W op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Raymond Stefan langoor 10-10-2009

Geweldige beeldkwaliteit.
Ik ben al jaren fan van Acer.
dus ik zou zeggen GA ZO DOOR!!!!

Pluspunten.
scherpe beeldkwaliteit
Geen dode pixels

een ware aanrader voor een laag prijsje

groetjes en tot horens

Mortimer 04-01-2009
Geschreven voor: Acer P221W

Een prima scherm met mooi beeld en geen dode pixels. Ik was enigzins huiverig om hem te kopen omdat er alleen een VGA aansluiting op zit maar ik heb absoluut geen spijt. Prachtig beeld, goed contrast. Ik heb hem naast een Samsung staan met DVI aansluiting maar ik zie geen verschil. Zeer veel waar voor je geld!

Joers1 26-12-2008
Geschreven voor: Acer P221W

Zéér goede monitor, zeker voor z'n prijs. Erg strak design en het beeld is werkelijk kraakhelder! Ik heb wel de DVI-variant (en die DVI zit standaard niet op de gewone modellen, let hierop als je er een koopt!, vraag dans pecifiek naar de DVI-variant)
Ben zéér tevreden over deze monitor: kraakhelder beeld, erg groot maar niet storend. Contrast is goed in te stellen (standaard gaat het na 30 minuten wel wat pijn doen aan de ogen, maar dat kun je zelf prima bijstellen)

qwerty8 19-12-2008
Geschreven voor: Acer P221W

Dit beeldscherm is echt heel mooi.Geen reflecties en dode pixels.De smalle matte omlijsting en het ontspiegelende scherm is een waar genot om games mee te spelen.Het scherm kan voorover en achterover gekanteld worden en draaid niet naar links of rechts.
Er zit een cd.rom bij met een Nederlandstalige uitleg over dit beeldscherm.
Het beeld is overal helder,
en de inkijkhoek is goed.
Een ware aanrader voor deze prijs.

St VH 23-06-2008
Geschreven voor: Acer P221W

Heb het scherm 3 weken geleden gekocht en ben er HEEL tevreden over. Zoals anderen reeds aanhaalden, is het enkel de verstelbaarheid van het scherm (enkel tilt is mogelijk, draaien rond een horizontale as in de voet) die te wensen overlaat, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de excellente beeldkwaliteit. Qua reflectie, responssnelheid en gelijke lichtsterkte over het gehele scherm is dit een echte topper! Aan te raden voor iemand die weet wat hij koopt.

Tenorsax 05-06-2008
Geschreven voor: Acer P221W

Zaterdag dit scherm gekocht. In de winkel viel het wel mee, maar thuisgekomen blijkt dit toch wel een enorm groot scherm te zijn.

Het scherm zelf is mat (dus niet glanzend i.t.t. de 19versie). Het ziet er erg fraai uit.

Omdat ik zelf plus en min glazen in mijn bril heb en ook nog cylinder, kreeg ik waarschijnlijk daardoor wat last met kijken, ook door de grootte van het scherm (daarvoor had ik een 15)

Ik heb het scherm daarom vandaag omgeruild voor een HP w1907v. Waarom? Deze heeft een lagere contrast ratio (1000 itt 2500) en waarschijnlijk is dit rustiger voor mijn ogen.

Al met al is de Acer een schitterend scherm, voor een scherpe prijs, maar voldeed in mijn situatie helaas niet.

Frank_11 01-06-2008
Geschreven voor: Acer P221W

Prima beeldscherm. Groot. Klein nadeel: niet verstelbaar, maar ik heb er nu wat onder gezet, dus geen las meer van. Geen geluid, maar dat zit bij mij toch over de boxen.
Prima beeldkwaliteit.