Acer AL2216Wsd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer AL2216Wsd op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

jooproo 15-12-2007
Geschreven voor: Acer AL2216Wsd

goede monitor, met goed beeld, het enige is dat als de monitor standby staat en je beweegt je muis het ongeveer 10 seconden duurt voordat je beeld hebt, maar verder een goede monitor.

ipodman 25-10-2007
Geschreven voor: Acer AL2216Wsd

Ik heb dit scherm zojuist gekocht. Was eerst wezen kijken voor de p221 van acer, maar daar zat geen DVI aansluiting op.ik ben erg tevreden, doet het erg goed op mn mac mini. Scherm is zeer groot ja, Misschien had ik beter een 20 moeten kopen met dezelfde resolutie. Als designer is het belangrijk dat ik 2 wensites naast elkaar open kan hebben staan, of photoshop met allen menu items aan de zijkan. Geen dode pixeld bij. Volgens mij ook 3 jaar garantie op get scherm. Voor de prijs zeker interessant.

Attila94 31-07-2007
Geschreven voor: Acer AL2216Wsd

Echt een prachtig beeldscherm, lekker groot. Gamen en films kijken is echt geweldig! Enige minpunt is dat het scherm dus niet gekanteld kan worden, maar dat geeft niet, hij staat bij mij precies goed. En met de AUTO-functie stelt het beeldscherm zich automatisch in bij verschillende 'taken': 'Tekst', 'Gebruiker', 'Grafische' en 'Film'. En jaja, het is in het Nederlands!

naam tj 23-05-2007
Geschreven voor: Acer AL2216Wsd

heel goed scherm, fantastische grootte
Scherm is goed in te stellen, ruim voldoende mogelijkheden.
scherm kan wel gekanteld worden maar niet in hoogte afgesteld worden (enige minpunt)

yekki77 28-04-2007
Geschreven voor: Acer AL2216Wsd

Mooi 22 inch breedbeeldscherm. Met een res van 1680 * 1050 prima game pc dus. De beeldkwaliteit is perfect. Het enige minpunt is de vormgeving is wat saai.

Acellerate 22-01-2007
Geschreven voor: Acer AL2216Wsd

Beeld is heel groot dat is alleen mooi voor films anders zou ik gewoon een 19 inch kopen.
Blacklight is minpunt en soms is het maar net hoe je op het beeld kijkt. je moet er ook ver van af gaan zitten en hij is erg wankel. 22 inch is wel luxe en duur is hij niet.
Geen dodepixels.

Acer22 04-01-2007
Geschreven voor: Acer AL2216Wsd

Dit beeldscherm is erg groot, schrik daar niet van. Geweldig om films op te
kijken!
Het heeft wel blacklight, boven en onder. Valt mee, moet je niet op letten.
Installeren was een eitje.
Voor dit prijsje zou ik hem niet laten staan, was op zoek naar een 19 inch,
maar dit is net de bioscoop.
Voet is iets wankelig.