Dell UltraSharp 2007FP (TCO99)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dell UltraSharp 2007FP (TCO99) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Bartjebart 30-06-2007

Ik heb hem nu ongeveer een maand als extra scherm bij m'n laptop. Max. resolutie is overigens 1600x1200 en niet 1600x1024. M'n laptopscherm is al niet van slechte kwaliteit, maar dat verbleekt toch aardig als je het vergelijkt met de 2007fp. Ik weet trouwens niet of ik de TCO99 of TCO03 variant heb (ben nu ergens anders en kan het dus zo gauw niet zien). Ik weet wel dat ik revisie A04 heb, momenteel de nieuwste revisie.

Het scherm heeft een S-PVA paneel wat garant staat voor een hoog contrast grote kijkhoek en zeer acceptabele responstijden. Ik gebruik hem voornamelijk voor fotobewerking en daar is ie goed geschikt voor.

Het scherm kan makkelijk in hoogte en horizontale en verticale hoek versteld worden en bovendien kan het scherm gekanteld worden.

De vormgeving vind ik erg fraai (ik heb de duotone uitvoering met zwarte schermlijst). De rand van het scherm is erg dun en dat vind ik heel fijn, want als ik m'n desktop pc binnen heb, haal ik er nog een 2e exemplaar bij voor een dual-screen opstelling en dan is zo'n dunne schermrand ideaal.

Hij is niet het goedkoopste scherm, maar als je hem gaat vergelijken met andere PVA, MVA of IPS panelen is ie zéér gunstig geprijsd.