HP w20 20.1" Wide Flat Panel Monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP w20 20.1" Wide Flat Panel Monitor op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Olga_P 19-06-2007

Ik wilde heel graag een zilvere scherm 20''... Deze was eigenlijk de enige. Ik twijfelde nog tussen een paar andere monitoren en toch besloten om deze te nemen. Ik heb het net. En dat is een prachtige scherm. Geen dode pixels ontdekt. Zilver is mooi zilver en niet grijs of zo. Beeld is prima. Films erop kijken is fantastisch. Na mijn 17'' lijkt deze wel enorm. Scherm kan je wel kantelen, maar niet hoger of lager doen of links/rechts draaien. Ik vind het niet zo belangrijk, maar sommige mensen zouden dat kunnen willen. Bij mijn vorige scherm kon je alle kanten op en ik veranderde positie van de scherm nooit.

Vormgeving is prachtig. Speakers zijn mooie afgewerkt. Als scherm aan staat, brandt tussen de speakers een groen lampje, niet hinderlijk. Voor dat prijs een aanrader.

tevreden_nl 07-01-2007

Zeer net scherm, geen dode pixels, prima aansluiting,
mooi afgewerkt speakerfront, speakers gebruik ik niet.
prima bedieningsmenu, mooi beeld.
Met andere woorden GOED.

henk54_nl 28-12-2006

Net in gebruik. Eerste indruk: een voortreffelijk scherm.
Geluid niet geweldig, maar bruikbaar.
Scherp en geen 'dode' pixels. Maakt een solide indruk,
met goed toegankelijk en duidlijke menustruktuur.
Aanrader en m.i. waar voor je geld.