V7 S20PD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de V7 S20PD op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Coen 24-02-2008
Geschreven voor: V7 S20PD

Een supelage prijs voor een 20 monitor. Niettemin is de scherpte en kwaliteit van het beeld beter dan ik op menig duurder exemplaar heb gezien. Waar een 19 monitor op 1280x1024 draait, heeft deze een native resulutie van 1400x1050 pixels. Controleer dus altijd eerst of je grafische kaart of onboard chip het scherm op deze resolutie kan aansturen. De monitor heeft 3 ingebouwde standen voor de felheid van het scherm. De hoogste stand is de beste, alleen is het aan te raden om deze een stukje terug te draaien.

Deze monitor biedt gewoon erg veel waar voor je geld.

Theo van der Duin 04-09-2007

Prachtig scherm.
Goedkoop maar met een goede beeldscherpte. Geluid van de speakers niet je van het. Verder plug en play.
Mooie kleuren en ik heb geen last van het te helder zijn.

Max v R 17-01-2007
Geschreven voor: V7 S20PD

De monitor is nu een middag in mijn bezit, werkt perfect, prachtig beeld. Ook was het aansluiten zeer gebruiksvriendelijk. Geweldig scherm, zeker een aanrader! (vooral als je naar de prijs kijkt) Het model is redelijk neutraal, maar zeker niet lelijk! Het enige nadeel is dat ik heb beeld wat fel vind, ook na de brightness aangepast te hebben. Maar dit kan ook aan mij liggen, ben een 17'' beeldbuis monitor gewend (ong. 10 jaar oud).

Wanneer er fouten optreden of iets dergelijks zal ik dat hier laten weten.