LG M2262D-PZ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG M2262D-PZ op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Jan3s 20-12-2009
Geschreven voor: LG M2262D-PZ

Deze TV (in witte uitvoering) gekocht omdat deze verreweg het meest heldere beeld gaf in de showroom. Ook de beste specificaties wat betreft helderheid en contrast. En full-HD als belangrijk voordeel.
Ook na installatie thuis zeer tevreden.
Bescheiden TV, fraai wit hoogglans met relatief groot beeld.

djvj 28-11-2009
Geschreven voor: LG M2262D-PZ

een goed lcd tv voor weinig geld.ziet er leuk uit en de bediening is ook simpel!jammer dat die alleen in zwart te krijgen is.. maar verder een leuk tv..

Remco34 03-11-2009
Geschreven voor: LG M2262D-PZ

Ik heb deze TV/Monitor aan de muur hangen op de slaapkamer en gebruik hem dus alleen als TV.
Hij ziet er schitterend uit en geeft werkelijk perfect beeld, Ook bij anoloog.
Enigge minpunt vond ik dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat, maar alleen een owners manual op schijf en dat met zoveel mogelijkheden? Dus mensen zonder computer opgelet, al moet ik zeggen dat alles super simpel werkt en een zeer overzichtelijk menu op zit.
Ik weet niet of hij gevoelig is voor gebreken , maar hij ziet er degelijk uit en voelt degelijk aan.
Ik kan hem dus iedereen aanraden als TV op de slaapkamer.