BenQ 24" Full HD LCD Monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BenQ 24" Full HD LCD Monitor op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Freddie49 30-07-2011
Geschreven voor: BenQ 24" Full HD LCD Monitor

Ik heb deze monitor nu pas in huis ben zeer tevreden met behulp van test beeld en de auto instel functie is het beeld prima en mooi scherp.
Letters zijn scherp de resolutie staat op 1920x1080.
Geen randjes of ander zaken.
Je moet je computer wel goed instellen natuurlijk kortom prima.
Als van harde zuurstok kleuren houd en een nogal hard contrast daar houden sommige mensen van koop dan iets anders maar deze monitor geeft de kleuren prima weer.
Ik vind deze monitor voor deze prijs een prima monitor een goed prijs kwaliteit verhouding.

Yantjeknoop 25-06-2011
Geschreven voor: BenQ 24" Full HD LCD Monitor

Het scherm is fantastisch. Heerlijke beeldkwaliteit op elk gebied: films en games zien er geweldig uit. Zeker een aanrader.

Jochem87 06-09-2010

Ik wil met name reageren op de review van burner1977

ik heb dit scherm nu pas 10 minuten en ik heb helemaal nergens last van, het beeld was in het begin een beetje onrustig (letters en bureaublad pictogrammen trilde) dus toen heb ik op de "auto" knop gedruk en toen stelde het beeld automatisch scherp, helemaal geen last meer ergens van en haar scherp (en ik gebruik slechts de VGA poort)

ik vind het beeld tot nu toe wel een aanrader en ben erg tevreden.

De rand krijg je volgens mij als je de resolutie niet op 1080 zet.

John55998 31-08-2010
Geschreven voor: BenQ 24" Full HD LCD Monitor

Dit scherm nu een tijdje in mijn bezit en het bevalt me prima. Genoeg aansluitmogelijkheden voor alle apparatuur, ook in HD. de beeldkwaliteit is prima, niets op aan te merken

Burner1977 06-08-2010
Geschreven voor: BenQ 24" Full HD LCD Monitor

Na het bouwen van een mijn nieuwe game pc werd het toch eens tijd voor een nieuw scherm. Na jaren op een 19" monitor van Samsung te hebben gewerkt was het toch tijd om naar iets groters opzoek te gaan.
Gekeken dat ik regelmatig game en films bekijk was een groter scherm toch een must. Een weekje aan het lezen geweest en een budget van 200 euro neergezet. Graag wilde ik een 24" full HD monitor met HDMI aansluiting. Na nader inzien niet belangrijk voor mij, omdat ik op het scherm alleen de pc aansluit en de audio over een Logitech 5.1 systeem laat gaan. DVI-D is dan voldoende.
Na lang kijken besloten dit scherm aan te schaffen gekeken naar de aansluitingen, scherm grootte en de natuurlijk de prijs.
Het scherm gehaald bij een van de zaken van Paradigit, waar ze je heel netjes en correct helpen. Ze hadden hellaas het scherm niet als demo model staan, omdat hij onlangs was toegevoegd aan het assortiment. Scherm thuis aangesloten en meteen al teleurgesteld. Kleuren waren wel in orde, maar het scherm was niet scherp te krijgen. De teksten van de bureaublad iconen waren vaag en teksten op internet waren niet lekker te lezen.
Het 2de punt waar ik meteen op afknapte is dat het scherm een full HD scherm is met een maximale resolutie van 1920x1080. Zet je de monitor op deze resolutie dan word het beeld verkleint. Ongeveer 1.5 cm aan de zijkanten en 2.5 cm aan de boven en onderkant. Waarom koop je een 24” full HD scherm als het beeld word terug geschaald naar een kleiner formaat.
Monitor na een aantal dagen ingepakt en terug gegaan naar Paradigit. Je weet maar nooit of het een maandagochtend model is. De medewerker heeft een nieuw scherm gepakt en deze aangesloten en hier precies hetzelfde.
Na wat rondkijken in de zaak besloten dit scherm om te ruilen voor een ander scherm van een ander merk waar ik wel zeer over te spreken ben.

Opsomming

- Beeld niet scherp
- Resolutie 1920x1080 niet fullscreen
- Irritante bediening voor de instellingen

Ik raad iedereen af dit scherm aan te schaffen. Het is wachten op een teleurstelling als je het scherm hebt aangesloten.