Samsung SyncMaster P2270HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster P2270HD op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Video Dude 11-07-2014
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Geweldige monitor en tv. Ik heb hem al een aantal jaren en hij doet het altijd prima. Ik gebruik hem vooral als computer beeldscherm bij mijn laptop via de vga aansluiting. Hierdoor krijg ik een goed full hd weergave die ik zelf beter vind dan via hdmi raar genoeg.

Er is wel veel op in te stellen zoals scherpte, contrast e.d.. Er zit zelfs en audio equalizer in maar die werk niet als je er iets via de koptelefoon uitgang op aansluit. Geluid over de interne speakers is oke, maar vrij plat, wel goed voor verstaan van stemgeluid.

Ik kijk er ook wel eens tv op, via een analoog kabel signaal. De helderheid valt mee maar de weergave is goed. Alleen zodra er ruis in het signaal komt wordt het minder, je kunt dan kiezen de ruisonderdrukking aan te zetten maar die smeert het beeld dan erg uit om het wat gladder te laten ogen.

Het is mijn eerste tv/monitor die ik heb gekocht dus ik weet niet hoe deze het doet in vergelijking tot andere producten, maar ik zou hem wel aanraden.

Jo-pie 05-02-2013
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Sinds gisteren is mogelijk de inverter stuk.
Het beeld start op maar gaat meteen weer uit, geluid blijft het doen.
Gelukkig biedt de fabriek 2 jaar garantie en zal hij gerepareerd worden. Over het algemeen is een Samsung een fantastisch apparaat.
De volgende zal toch echt weer wederom een Samsung worden.
Echt gewoon pech gehad denk ik dan maar...

wim6-8 20-05-2013

hallo Jo-pie,
ik heb hetzelfde probleem, is het inderdaad de inverter?
Helaas is voor mij de garantie al voorbij, wat gaat dit kosten?
Dank.

Gr. Wim

Tim995 04-02-2012
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Super tv! Heel helder scherm en leuke touch knopjes op het scherm zelf. Ook mijn laptop heb ik er op aangesloten en dit is ook echt handig! zeker een aanrader!!

mar33 30-03-2012

Heb je toevallig digitaal tv an ziggo met module?

roland 2211 27-06-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Prijs-kwaliteit verhouding is een dikke 10! Ik gebruik 'm uitsluitend als TV op m'n werkburo. Elke dag kijk ik met grote tevredenheid en plezier naar de uitstekende beeldkwaliteit. En vooral als ik een BluRay afspeel.

Nienah 06-06-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Voor deze prijs is het een prima beeldscherm. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het kijken van films en tv. Laatst heb ik mijn computer aangesloten, helaas is de kwaliteit van het beeldscherm daarbij iets minder. Dus ik zou zeggen, als je er alleen films en tv op wil kijken is het een geschikt beeldscherm.

Boncari 24-03-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Ik ben uitgekomen op dit scherm vanwege de goede prijskwaliteit verhouding en vanwege de goede beoordelingen hier.
Ik gebruik het scherm voornamelijk als monitor voor mijn laptop. Dit bevalt erg goed als ik de helderheid wat lager zet, anders krijg ik snel last van mijn ogen. Verder vind ik het een erg fijn scherm, formaat is ook goed en lekker rustig beeld.

Over de TV kwaliteit kan ik geen mening geven omdat ik analoge TV heb, dan is de kwaliteit gewoon goed.

R.Kuiper 10-01-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Ik gebruik deze monitor als tv en soms als monitor voor de Laptop. Ik ben er tevreden over alleen het geluid is wat minder maar daarom heb ik het geluid van de televisie over de boxen van de radio.

Verder heb ik er op aangesloten.
- Satelietontvanger
- Playstation
- Radio/DVD speler

BramdB 01-10-2010

Hallo allemaal
Heb nu in het totaal 2 van deze monitoren en 1 groter broertje. (P2370HD) en denk deel mijn ervaringen.
Voor zijn geld een heel leuk product.
Plus: aansluitmogelijkheden, prijs, (opgegeven)energie verbruik. Ingebouwde HD tunner.

Min: het geluid is echt Samsung en dus echt slecht, de kleuren en zeker het rood zijn te hard. (Tip is dan ook zelf de kleuren afregelen, dit scheelt)
Het grootste probleem is dat er in dit model veel last hebt van vals licht langs de randen. Het backlight licht lekt vooral langs de boven en onder rand. Dit is vooral zichtbaar en storend bij donkere beelden. Je ziet dus een lichte waas onder en boven het beeld.

Weergave van DVD en Blu-ray is goed al zie je op zo'n klein scherm het verschil niet/nauwelijks, zeker niet als je de DVD speelt via een blu-ray speler die de boel upscaled.

Als je een monitor/TV zoekt met voldoende aansluitingen voor een strakke prijs is dit een aanrader. Zoek je iets met goed geluid en beter beeld (natuurlijke/levensechte kleuren) dan zou ik zeggen probeer een Philips een LG. (Betaal je echter wel meer.)

Voor beter geluid zou je ook losse(PC)luidsprekers kunnen gebruiken

AH1973 12-02-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Ik gebruik deze als slaapkamer tv. Werkt perfect, zeker met de CI Alphacrypt module voor Ziggo, zodat je geen losse decoder hoeft te gebruiken. De tv/monitor heeft namelijk een ingebouwde HD decoder. Scherp beeld, zeker bij HD zenders. Het toestel heeft veel instelmogelijkheden. Ook de ingebouwde programmagids werkt zeer goed. De tv heeft wel wat last van backlight bleeding aan de boven en onderkant. Dit zie je alleen bij films waarbij zwarte balken worden weergegeven. Maar voor de prijs (ik betaalde 210,-) kun je geen betere vinden. Ook met een aangesloten dvd-speler geeft het goed beeld (maar natuurlijk niet zo mooi als bijvoorbeeld bluray). De tv is met alle vesa 70mm beugels aan de muur te hangen.

rolfjansen 13-01-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

Prima tv. Mooi beeld en aardig geluid. Ook de bediening is erg gemakkelijk. Het enige nadeel zijn de aansluit mogelijkheden. Zo is er maar een HDMI en een scart aansluiting. Ook geen USB (is er wel maar werkt alleen voor het toestel te update) en ook geen sd-kaart lezer. Veder een prima tv met goede mogelijk heden. Zelf speel ik ook GTA 4 op de PS3 en zelf dat geeft Full HD beeld. Super!!

an-toet 02-01-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2270HD

echt een top scherm,perfect beeld ik gebruik hem in combi.met de tv
met zijn eigen turner werkt het echt prima
eigenlijk geen min punten