HP 2229h 22 inch Diagonal HD Ready LCD Monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 2229h 22 inch Diagonal HD Ready LCD Monitor op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MHZ 19-08-2009

Goede monitor, helder en ziet er goed uit. Heeft een refresh rate van 3ms, dus helemaal geen ghosting effect op het scherm.

Verder heeft dit scherm vele functies, waaronder ingebouwde speakers (niet al te hoge kwaliteit maar je kunt er mee door als je geen speakers hebt), usb aansluiting en de beste functionaliteit van dit sherm vind ik de pivot functie.

De bijgeleverde pivot software is baggger maar als je op de HP website kijkt, kun je HP My Display programma downloaden. Hiermee kun je de automatische pivot functie inschakelen. Dit zorgt ervoor dat wanneer je het scherm 90 graden draait, hij automatisch de stand instelt.

Ben er tevreden mee!

Rookie66 21-07-2009

Dit scherm gekocht vanwege het mooie design en omdat ik een mat scherm wilde hebben zodat er geen spiegeling in het beeld onstaat. De speakers in het scherm gebruik ik in combinatie met een subwoofer, wat voor mij voldoende geluidskwaliteit geeft. Het scherm gebruik ik voor surfen, word, outlook en bekijken van foto's. Ik heb het scherm net een dag in bezit dus dit review is voorlopig.

Eerste indruk:

Positief:
-Design
-Beeld
-Geen spiegeling
-Makkelijke installatie
-Makkelijk in hoogte verstelbaar en kantelbaar
-Pivot functie, beeld draait automatisch mee als je het scherm 90 graden draait
-DVI kabel meegeleverd (+ kabeltje voor speakers)
-2 USB aansluitingen (1 naar PC)

Negatief:
-Bediening knoppen voorkant vergt gewenning
-Grondvlak van de voet van de standaard hecht niet genoeg aan bureaublad, voet van standaard draait nu al snel uit positie als je het scherm kantelt of draait (mogelijk zelf viltjes eronder doen?/ of het ligt aan mijn bureaublad?)
-Alleen DVI kabel meegeleverd
-Pivot functie niet te gebruiken als je de kabels door de geleiders achter het scherm laat lopen, kan het scherm dan niet 90 graden draaien.