De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 22es op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

L. vander zijden 03-07-2018

Mooi design

Geschreven voor: HP 22es

Het scherm staat in mijn thuiskantoor en is erg prettig om als 2e scherm te gebruiken. Het design is mooi (heel dun en geen zwarte rand om het beeld) en hij is super gemakkelijk te koppelen aan mijn laptop. Vind het alleen jammer dat het scherm niet in hoogte verstelbaar is

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Jurgen_Amsterdam 23-06-2018

Heerlijk helder scherm

Geschreven voor: HP 22es

Scherm is heerlijk helder, met hele handige optie om 's avonds het blauwe licht te kunnen dimmen. Fijn als je 's avonds nog even wilt werken.
Plug&Play, simpel te gebruiken

Pluspunten

• Helderheid
  • Dimfunctie blauw licht

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Angelique 17-06-2018

Pracht monitor

Geschreven voor: HP 22es

Via The Insiders mocht ik deze enkele weken uitproberen. Dat was helemaal geen straf. Het is werkelijk een mooie monitor, helder beeld, veel mogelijke instellingen om deze naar je eigen gading in te stellen. Het menu is leuk om wat mee te stoeien, maar wanneer je de fijnste instelling hebt gevonden, gebruik je het menu niet meer. Het scherm is niet in hoogte verstelbaar, maar wel kantelbaar, wat prettig is in gebruik. Of deze nu naar voren of achteren gekanteld wordt, je blijft met het IPS paneel gewoon goed zien. Fel (zon)licht weerspiegelt niet, wat prettig is. Enig puntje van kritiek is dat de monitor af en toe knippert/flikkert. Ik ben er nog niet achter waar dit door komt. Ik had ook gedacht dat deze monitor iets groter was dan mijn vorige, maar heb mij vergist in het formaat. Ondanks dat deze mooi is, ga ik toch voor een groter model.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • plug&play
  • heldere kleuren
  • Geen reflectie door IPS paneel
  • grote kijkhoek

Minpunten

• niet in hoogte verstelbaar
  • beeld knippert/flikkert soms

Dudink 16-06-2018

Fijn beeldscherm!

Geschreven voor: HP 22es

Een mooi beeldscherm om te zien. De dunne randen aan de zijkanten maken het een modern design. Erg tevreden!

• Makkelijk te monteren
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Scherp beeld

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Joukee 08-06-2018

Mooie en heldere kleuren en een strak design

Geschreven voor: HP 22es

Ik heb het beeldscherm nu zo'n 2 weken in gebruik (ik gebruik hem als monitor voor mijn macbook) en ik moet zeggen dat hij echt fantastisch werkt! Ik zit er veelal voor langere tijd achter als ik verslagen moet maken of voor het bewerken van foto en video. Het scherm geeft de kleuren goed weer en is ook lekker scherp. Kortom heel blij mee!

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • Scherp beeld
  • Perfecte grootte

eMJees 08-06-2018

Prima scherm!

Geschreven voor: HP 22es

Scherm via the Insiders getest. Zeer eenvoudig te installeren, echter indien je computer geen hdmi ingang heeft dien je nog een vga kabel te kopen.
Onder alle kijkhoeken een fantastisch, helder beeld. Gewoon een lust om naar te kijken. Ook als het scherm niet aan staat. En staat op een elegante voet.
Geen minpuntjes? Jawel. Links, recht en boven blijft een, niet storende, zwarte rand zichtbaar van enkele millimeters. Het scherm is wel kantelbaar, maar niet in hoogte verstelbaar, waardoor je dus veelal naar beneden zit te kijken ipv recht vooruit. Is natuurlijk op te lossen door schrm ergens op te zetten.

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • elegante uitstraling

Minpunten

• geen vga kabel bijgevoegd
  • niet in hoogte verstelbaar

Susan1959 08-06-2018

Mooie heldere kleuren monitor

Geschreven voor: HP 22es

Mooi vorm gegeven kleuren monitor met een zeer helder beeld. Is eenvoudig aan te sluiten en naar persoonlijke wensen verder in te stellen. Geen reflectie omdat de monitir een aantal graden gekanteld kan worden. Licht in gewicht en een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Een aanrader voor ieder die een nieuwe monitor nodig heeft of als tweede scherm te gebruiken.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Mooi design
  • eenvoudig aan te sluiten
  • geen reflectie

Minpunten

• niet in hoogte verstelbaar

Ericpeeeke 08-06-2018

Slanke monitor met heel redelijke specs

Geschreven voor: HP 22es

Ik mocht de monitor voor Insiders testen. Na ontvangst was de monitor binnen vijf minuten in elkaar gezet en aangesloten. Het is een eenvoudige monitor, met weinig aansluitingen, dus stroomkabel en HDMI aansluiten en gaan! Het ontwerp van de poot is slank, en de schermranden zijn dun, waardoor de monitor een elegante uistraling heeft. Het beeld is mooi, helder en met grote kijkhoeken. Minpunten zijn dat er maar één HDMI aansluiting is, en dat er geen geluid is, wat handig zou zijn voor het gamen op de Xbox One.

Pluspunten

• Slank en elegant ontwerp
  • Dunne schemranden
  • Grote kijkhoeken

Minpunten

• Slechts één HDMI-aansluiting
  • Geen geluid

patser33 06-06-2018

Groot scherm, duidelijk en prettig beeld

Geschreven voor: HP 22es

Een prachtige brede monitor; mooi formaat. Ik werk veel op de computer en hij is groot genoeg om twee schermen naast elkaar in beeld te brengen.

Pluspunten

• mooi formaat
  • plat beeld
  • makkelijke montage

Minpunten

• geen geluid

Esther 06-06-2018

superkwaliteit beeldscherm

Geschreven voor: HP 22es

Super eenvoudig in elkaar te zetten, Mooi design beeldscherm met haarscherp beeld. Mocht je overwegen om een nieuw beeldscherm aan te schaffen dan zou ik deze zeker aanraden

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • snel in elkaar te zetten
  • mooi design

Minpunten

• prijs

OmaBetsie 05-06-2018

Groot Scherm

Mooi breed beeld..
Overdag, 's nachts en met zonlicht goed zicht..
Mooie kleuren .. Goedgekeurd voor films en games worden erg mooi weer gegeven!

Pluspunten

• Breed Beeld
  • Mooie kleuren

Minpunten

• onzichtbaar aan/uit knopje is wat zoeken

Sylvers 02-06-2018

Heel mooi haarscherp beeld

Geschreven voor: HP 22es

Ik heb het scherm nu een paar weken en ik vind het een erg mooi lichtgewicht scherm met haarscherp beeld.

Het scherm weegt bijna niets. Het scherm heeft een mooi design en is super dun. Installatie is eenvoudig, maar helaas is er alleen een HDMI kabel bijgeleverd en geen (verloop naar) VGA. Het beeld is duidelijk en haarscherp.
Een minpunt vind ik dat er naast de zilveren designrand ook een zwarte rand om het scherm zit. Dit valt weg als hij uitstaat, maar als het scherm aanstaat mis je een centimeter beeld. Jammer van het aanblik, de 24es heeft dit overigens niet!

Al met al een mooi beeldscherm om te zien en naar te kijken!

Pluspunten

• Mooi design
  • Haarscherp beeld
  • Flinterdun

Minpunten

• Zwarte balk om beeld
  • Alleen HDMI