Medion MD 30999

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion MD 30999 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

KirstenH 28-11-2009
Geschreven voor: Medion MD 30999

Ik maak nu reeds een aantal jaar gebruik van dit scherm en heb nog nooit problemen vastgesteld.
Ik maak dagelijks gebruik van m'n scherm; zelfs voor nabewerking van foto's in Photoshop en dat werkt allemaal zeer vlotjes.
Conclussie: een prima scherm voor een scherpe prijs!
Een aanrader dus...

poecillia 23-04-2009

---------- update review 23-04-2009 ----------
Ik moet helaas terugkomen op mijn positieve review van 6 april. Het scherm bleek na een tijdje niet stabiel: het starte regelmatig opnieuw op, alsof de computer uit ging. Dan ben je het beeld een seconde of 10 kwijt, erg vervelend.....
Ik heb nog geprobeerd een nieuw scherm te krijgen bij de Aldi, maar dat ging niet. Daarom geld terug gekregen en via internet inmiddels ander scherm gekocht (AOC).

IK zou eigenlijk degelijkheid nu negatief moeten beoordelen, maar die staat er niet bij. Daarom alle beoordelingen maar op 5 gezet.

---------- oude review 06-04-2009 ----------
Prima monitor, recent gekocht bij de Aldi. Beeldkwaliteit zoals bijna alle LCD's prima. Er zitten luidsprekers in, maar ik mis een extra hoofdtelefoonaansluiting. Luidspreker (is het er maar één?)zit aan achterkant, daardoor matig geluid. Ik mis hoogteverstelling

bakkertje deeg 17-12-2008
Geschreven voor: Medion MD 30999

Fijn, mooi en goed werkende monitor.
Hebben er 2 van aangeschaft.
Werken beiden gewoon bijzonder goed,helemaal niets op aan te merken.
De kwaliteit prijs verhouding is helemaal in orde.

kramer.e 14-12-2008
Geschreven voor: Medion MD 30999

Deze monitor gekocht en ben daar zeer tevreden over.