LG M208WA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG M208WA op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Frankyet 26-08-2008
Geschreven voor: LG M208WA

Als monitor is het een prima ding als tv matig. maar het is een leuke combi voor op de kinderkamers voor af en toe ook tv er op kijken. en handig is ook de vele aansluitmogelijkheden zoals scart en RGB waar bv een XBOX op kan worden aangesloten zo dat de kinderen niet beneden meer op het plasma scherm hoeven te spelen. rapportcijfer beeldkwaliteit is voor monitor en niet voor TV functie.

Mr Harry B 26-08-2008
Geschreven voor: LG M208WA

Gekocht als tv op de slaapkamer en mijn zoon gebuikt hem ook voor de XBox 360. Met digitenne van KPN heb ik hier heel goed beeld mee. Kortom apparaat bevelt mij eigenlijk heel goed, vooral gezien de prijs die ik er voor betaald Heb. Het geluid is natuurlijk niet bijzonder goed maar dat wist ik wel. Mijn grote lcd heeft ook maar een matig geluid. Ik vind het een mooi en practisch apparaat.

Kubus 01-07-2008
Geschreven voor: LG M208WA

Ik heb gezocht naar een goedkope 20 inch TV. Ik ben terecht gekomen bij dit model. Ik wilde eerst de samsung 2032 MW maar deze had geen VESA aansluiting en de LG wel.

De LG is aan een muurbeugel bevestigd en met een SCART kabel verbonden met een satelliet ontvanger. Eerst had ik een goedkope Scart-kabel en had last van ruis. Dit is met een vergulde scart kabel verholpen. Het beeld is nu zeer scherp en kleurrijk. Ik ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit.

Hoe het beeld via de kabel is weet ik niet. Kan dit niet testen. Vermoedelijk zal het beeld wat minder zijn omdat er met een goedkope scart kabel ook al ruis in het beeld komt.

Wat ik mooi vind is dat je het beeld op origineel kunt zetten. Dit houdt in dat bij een 4:3 uitzending de linker en rechter kant zwart zijn. Bij een CRT TV id dat storend maar bij deze TV in zijn geheel niet.

Ik was bang dat het geluid slecht zou zijn omdat dit in principe een monitor is. Maar het geluid is mij 100% meegevallen. Voor een slaapkamer is dit meer dan voldoende.

De rand van het scherm is van plastic en doet een beetje goedkoop aan. De vormgeving vindt ik persoonlijk wel mooi.

Voor de prijs heb je een mooie monitor/TV. Ik heb dan ook geen spijt dat ik deze gekocht heb en ik kan hem iedereen aanraden.

Toro3 26-08-2007
Geschreven voor: LG M208WA

Zeer gunstig geprijsde TFT-Monitor/TV, gekocht ter vervanging van defect computer TFT scherm.
Installatie gaat als vanzelf: inpluggen en gaan! Gebruiksaanwijzing op papier en CD-rom geven duidelijke aanwijzigingen over de verschillende mogelijkheden voor gebruik: TV/Monitor, verschillende ingangen (DVI, RGB, Schart, Coax, Component/S-VHS, audio).
Afstandbediening/toetsen bovenop scherm geven toegang tot de duidelijke menus. Taal in te stellen, w.o. Nederlands.
Windows XP/Vista driver van meegeleverde CD-Rom maken automatische instelling van beeldscherm via PC erg makkelijk.
Beeld is heel scherp, contrastrijk en helder, zowel als TFT-monitor als TV. Kleuren zijn neutraal. Verschillende voorinstellingen voor beeld en geluid via afstandbedieng te kiezen, maar ook handmatig is nauwkeurige instelling mogelijk
Bevat ook Teletekst decoder. Verschillende toetsen op Afst.bed. maken gebruik erg makkelijk.
Geluid is zeer matig uit de twee speakers onderaan scherm. Acceptabel voor gewoon pc gebruik of TV-kijken. Met subwoofer of aansluiting op stereo via headphone plug eenvoudig te verbeteren.