LG 22MP55HQ-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 22MP55HQ-P op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Heinkel. 27-12-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

zeer mooie monitor goede beeldkwaliteit een aanrader. moeilijker af te stellen doordat knoppen onderaan scherm zitten en functie indicaties moeilijk af te lezen zijn.

Danny1960 08-11-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Zeer helder en breed scherm. We zijn zeer tevreden.

Vergeleken met mijn vorig computerscherm verdiend dit scherm zeker een 10/10.

Fred Steuns 06-11-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Ben tot nu heel tevreden over de aankoop,het beeld is prachtig en de uitstaling is geweldig.De bediening is zeer gemakkelijk en de instellingen zijn eenvoudig.Het is alleen jammer dat ik hem niet kan laten draaien met een HDMIkabel ,maar dat ligt niet aan de monitor maar aan de PC.Ik zal indien mogelijk de monitor aanraden bij familie en kennisen.

karjalohja 04-10-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Het scherm geeft een prachtig kleurenpalet en een ongeëvenaarde scherpte. De aankoopprijs valt enorm goed mee in vergelijking met duurdere modellen.

TomFl 05-09-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Erg goed scherm, met een degelijke kwaliteit van beeld.
Ook qua prijs kan dit toestel me enkel en alleen maar gelukkig maken met mijn aankoop!

steven52 03-09-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

ik heb de monitor aangekocht als 2de scherm voor mijn werk-laptop - de mogelijkheden tot aanpassingen zijn zeer goed.

StefanBic 23-08-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Heb deze monitor gekocht als goedkoopste die hdmi & VGA combineerde. Maar blijkt bijzonder goede beeldkwaliteit te bieden en vooral een extreem brede kijkhoek. Zeer tevreden tot nu toe

hilleken 09-07-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Mijn eerste LG scherm(22MP55HA).
Schitterend! Het beste scherm dat ik al gekocht heb in 20 jaar .Mat, geen flikkeringen, perfecte kleurweergave,
Scherpe prijs... wat wil je nog meer?