LG 29EA73-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 29EA73-P op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

macspike 25-02-2014
Geschreven voor: LG 29EA73-P

Ik gebruik de LG monitor op een Mac.
Het was een hele belevenis om hem juist ingesteld te krijgen.
Via HDMI kun je standaard de optimale resolutie 2580x1080 niet kiezen op een mac, daarom heb ik het programma SwitchResX moeten bijkopen.
De scherpheid is niet optimaal, ik heb daarom een kabel van Mini-Displayport naar Displayport besteld. Deze is bijna niet in een winkel in België te vinden. Deze dan maar online besteld.
LG zegt dat de 29ea73 standaard op een Mac werkt. Mijn mening is dat dit dan out-of-the-box moet zijn of op zijn minst een handleiding moet bijleveren die de mogelijkheden vermeld.

Ik vind de breedte van het scherm wel fantastisch.
Mijn hoop is dat dit de nieuwe standaard wordt en dat dit verder ontwikkeld wordt.
Nog een positief punt, is het "Screen-Split" programma.
Daardoor krijg je echt het gevoel dat je 2 aparte schermen hebt.

Al bij al ben ik tevreden, maar ik hoop dat ze deze technologie nog verder uitwerken.