Yamaha MCR-140

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Yamaha MCR-140 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

S.K 6000 22-06-2012
Geschreven voor: Yamaha MCR-140

Een paar maanden geleden heb ik een Yamaha MCR-140 gekocht bij Audiomix HI-FI in Begijnendijk.Ik ben er super tevreden over.In een halfuurtje is hij geinstalleerd en dan kan het genieten beginnen.

De eerste keer was ik verbaasd van het krachtige geluid van dit ding geeft.Vooral de stevige bassen overtuigen.
Enige nadeel vind ik is dat de FM radio ontvanger nogal veel ruis geeft.

Het belangrijkste aan dit docking station is dat het draadloos met je Ipod werkt.Je moet hem gewoon in een stationnetje steken,dan moet hij even verbinden en dan kan je draadloos muziek afspelen.Dit gebeurt zonder ruis of haperingen,dus het is de meerprijs zeker waard.Het vreet wel veel batterij van je Ipod,van vol naar leeg in een goed uur is zeker mogelijk.maar dan kan je hem ook gewoon in de vaste dock steken en dan laadt hij je Ipod terug op.Ook handig is dat je een USB-stick aansluiten , cd's kunt afspelen en bv je gsm aansluiten met een 3.5 mm stekker.Als je Ipod het zou begeven kan je dus nog altijd naar iets anders luisteren.

De vormgeving is ook prima in orde.De voorkant is gemaakt van metaal,wat zeer degelijk aanvoelt.Om het af te maken kan ja hem in verschillende kleuren bestellen.Ik heb hem in het donkerblauw genomen.

Kopen dat ding!!!