Philips MCM233

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MCM233 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Mario1999 02-03-2012
Geschreven voor: Philips MCM233

Update: Nadat ik contact met Philips heb opgenomen werd mijn toestel volledig gratis via hun 'pick & return'-dienst opgehaald ter herstelling in hun atelier. Exact één week na de ophaling werd het reeds terug afgeleverd. Lijkt mij heel goede service dus. Alleen jammer dat ik nu moet vaststellen dat de afstandsbediening die voorheen wel nog een beetje werkte nu totaal niet meer werkt. De op het eerste zicht goede service is dus eigenlijk net als het toestel totaal waardeloos. Ik heb een laatste mail verstuurd naar Philips met de vraag wat er nu gaat gebeuren. Krijg ik mijn zuurverdiende centen terug? Benieuwd naar de reactie.

Mario1999 07-02-2012
Geschreven voor: Philips MCM233

Na de eerder gemelde problemen deze onder garantie teruggebracht naar de winkel. Na 2,5 maand eindelijk het toestel teruggekregen. Jammer genoeg is er niets veranderd; MP3-cd's worden nog steeds niet volledig afgespeeld, aan-/uitknop werkt maar half, MP3-speler wordt soms wel en soms niet gevonden, ... Jammer van het geld, is gewoon waardeloos toestel en de service is evenredig!