Sharp AX-1100IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sharp AX-1100IN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fer010 20-07-2013
Geschreven voor: Sharp AX-1100IN

Weggegooit geld !!
Omdat ik niet altijd zin heb om voor mezelf alleen lang in de keuken te staan leek me dit DE oplossing en gezond.
Nou gezond is het wel want je blijft naar de keuken heen en weer lopen om te kijken of je gestoomde maaltijd al klaar is.
Ook ik alle programma's , standen , tijden geprobeerd en boekje 100 keer gelezen maar helaas ,boontjes en aardappeltjes na uur nog niet gaar ( ik meen na 1,5 of 2 uur enigzins eetbaar) kost dus enorm veel stroom en ergenis .
Ook de kracht van de magnetron begon al snel af te zakken en nu na 1,5 jaar doet hij "slechts" 8 tot 10 minuten op vol vermogen over een bordje eten uit de koelkast opwarmen (mijn nieuwe doet het in 2)
Enige wat ik wel goed vond werken was de grill.
Hete lucht functie heeft hij niet dus ook grillen duurt lang en kost veel stroom.
Kortom kijk voor een gewone combi en koop een losse stoomkoker voor in de magnetron voor rond de 10 euro en veeeeeel meer succes en in veel kortere tijd .

janjennysportel 27-01-2014

weggegooid geld na 1 uur nog niet gaar wardeloos apparaat