HP ENVY 14-2050ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 14-2050ed op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Jano291 05-03-2013
Geschreven voor: HP ENVY 14-2050ed

Gewoon een SUPER laptop!

zeker in combi met een beat koptelefoon, het geluid is dan gewoon geweldig.

verder is het gewoon een goede laptop en voor games ook zeker geschikt!

een aanrader dus!

Jim vd Berg 01-08-2012
Geschreven voor: HP ENVY 14-2050ed

Het is een erg mooie laptop vooral savonds met de rode toetsen!. Ook is hij heel erg degelijk en voelt echt stabiel aan. Verder is over het uiterlijk van de laptop niks aan te merken. Het beeldscherm had eigenlijk een scherm moeten zijn wat minder spiegelt als deze, vooral als je buiten de laptop gebruikt kan dit vervelend zijn.
Snelheid is standaard Goed. alleen aan de specificaties is nog wat aan te merken gezien de harde schijf. Deze was bij productie nog niet bekend/geproduceerd denk ik want icm een SSD harde schijf maak je de hele laptop af. Ik heb een Samsung SSD harde schijf gemonteerd en de orginele Windows van HP geinstalleerd en het werkt perfect. Laptop start in 25 seconden op en is zeer snel. Verder de geluidkwaliteit wat met name door beats helemaal afgemaakt word. Het enige minpunt hiervan is dat je de Beats audio handmatig moet inschakelen met de sneltoetsen fn + b. Doe je dit niet dan is het geluid waardeloos. Verder is het een hele fijne laptop en zou niet anders meer willen, alleen zou ik toch een SSD aanraden voor de mensen die hem aanschaffen!

Abbasin Wardak 22-12-2012

Beste Jim vd Berg,

je hebt de laptop nu waarschijnlijk een aantal maanden in je bezit. Ben je nog steeds tevreden erover? Ik ben het ook van plan te kopen en als jij nog steeds het een top laptop vindt dan schaf ik het ook aan. Op papier is het een droomlaptop! Nu alleen nog bewijzen in het praktijk.

Laat het me aub weten.

Bij voorbaat dank.