Packard Bell Dot Series Dot SE/W-725NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell Dot Series Dot SE/W-725NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

martijn75 10-05-2011

Was zo zat van mijn Ipad, beetje internetten meer deed ik er niet mee. Wilde gewoon weer een handig laptopje met toetsenbordje waar ik eenvoudig op kan werken. Deze mini laptop heeft een snelle Atom 550 dual core processor, led scherm, 250 Gb harde schijf, goede 6-cels accu en bovenal Bluetooth 3.0. een super combinatie dus voor minder dan 250 euro (mei 11). Via bluetooth mijn gsm aangesloten en kan nu internetten via data abonnement op mijn mobiel, helemaal super. Ook heb ik een handige bluetooth muis aangesloten. Systeem is lekker snel en het beeldscherm is mooi scherp. Ik adviseer je wel om Norton niet te installeren, direct verwijderen die hap. Na de proefperiode betaal je de hoofdprijs. Verder alle Windows update even draaien en je hebt een super machientje. Tip: download gratis Windows Advanced Care voor compleet onderhoud en het snel houden van je pc!

alexanderjcs 29-04-2011

net binnen Mcafee geinstalleerd alle updates van windows 7 en ik moet zeggen mijn andere laptop is een dell E6410
met een i5 m580 processor, dat de snelheid van deze dualcore n550 me niet tegenvalt, ziet er verzorgd uit.