Sony VGN-FZ11E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-FZ11E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

ariephrenology 26-07-2007
Geschreven voor: Sony VGN-FZ11E

veel uitgezocht over laptops. beste prijs prestatieverhoudding is deze laptop. waarom: hdmi, videokkaart (wel helaas met 64 mb maar wel met turbocache tot boven 300 mb). hdmi op lcd top makkelijk en hd audio maakt via de surround een indrukwekkende indruk. videokaart ondersteunt hardwarematig hdmi content wat processor ontlast. verder toetsenbord met afgeronde randen en wat een toestsaanslag ik ben er weg van. en dan last but not least het beeldscherm met een nadeel het glimt als een gek (spiegeling) maar door de bravia techniek en mogelijkheid om fullhf 1080p af te spelen vergeet je die kritiek snel. Wat mij het meest stoort is windows vista (premium) wat een bugs en men mag niet meer pielen. Een gevoel van achteruitgang berkruipt mij ga er een dualboot systeem van maken want wat een compabiliteitsproblemen!!! verder de laptop is enorm stil en van magnesium (geheel....) allen waar de polsen op rusten is van plastic, slim want anders zou men de handen branden na wat flink gamen en gamers opgelet kijk nvidia naar het feit dat deze kaart de GT versie betreft....ik ben verkocht...alleen al die voorgeinstalleerde slimme software van sony conflicteert met Nero en daar was ik nu zo juist zo'n aanhanger van....deinstalleren een heel werk maar is mogelijk roxio heeft een roxiozap prgramma wat ook registerbestanden verwijderd dus...alles heb zijn oplossinging wel errug gelikte interface en voor de liefhebbers : u kunt uw oude laptop ook met vista opleuken mocht u het willen door de usb als extern geheugen in te zetten.....succes met uw keuze toch wil ik na fantasieen over totale stop van de desktop stellen dat men een desktop erbij wil en tsja ook nog een media center....en en en .....laptop is leuk...makkelijk maar pielen met een desktop blijft leuker