Toshiba Satellite P200-1CN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite P200-1CN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

oDaan 02-01-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P200-1CN

Een laptop met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Van de buitenkant een juweeltje, strak aan alle kanten. Het toetsenbord is erg prettig om mee te typen (met numpad gedeelte), en het 17 breedbeeld werkt lekker. De 2GB intern is absoluut onmisbaar voor Vista, evenals de videokaart. Het geluid is voor een laptop prima te noemen, maar komt voor films en muziek natuurlijk niet in de buurt van een speakersetje.
Verticale kijkhoek van het scherm is een minpuntje. Als je iets teveel van boven of onder kijkt, veranderen de kleuren.
Ik heb een 3e partitie gemaakt en daar Ubuntu op geinstalleerd, dat werkt probleemloos. Het enige nadeel is dat er een ATI kaart in zit, en dat loopt niet altijd lekker in Linux. Die videokaart is overigens prima in windows.

De accu is ok (+/- 2 uur).