Sony VGN-NS21M/S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-NS21M/S op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Anoniem 02-05-2009
Geschreven voor: Sony VGN-NS21M/S

Deze laptop een week geleden gekocht. Ik was op zoek naar een degelijke en betaalbare laptop zonder overbodige glimmende en gekleurde toetsen of een glanszwart of matwit design.
Deze laptop heeft dan ook een degelijke en neutrale uitstraling.
Het toetsenbord is voorzien van stevige en duidelijke toetsen met een prima aanslag.
Het beeldscherm is helder en scherp en bij het dichtklappen heb je dan ook het gevoel van de degelijkheid wat bij sommige laptops nogal eens ze wiebelig aanvoelt.
De snelheid van deze laptop is vrij goed en ook het opstarten gaat vrij snel.
De prijs is een tikje duurder dan vergelijkbare laptops van andere merken, maar daar krijg je dan ook een degelijke en betrouwbare laptop voor.
Inderdaad is deze laptop voorzien van overdreven veel soms overbodige media software van Sony (andere merken doen het ook), maar dat is gewoon een kwestie van verwijderen.
Deze laptop is in deze prijsklasse echt een aanrader voor iemand die laptop zonder toeters en bellen wil met een neutraal en zakelijk design.

Stormmm 25-04-2009
Geschreven voor: Sony VGN-NS21M/S

Mooie degelijke laptop.
Heb hem nu een weekje in huis en ben er erg tevreden over. Wel zit er een hooop troep van Sony zelf op, dat moet ik hoognodig verwijderen.
De laptop installeerd heel erg makkelijk en binnen een kwartier zat ik al op mijn eigen draadloze internet.
Ook is de laptop van een fijne maat, niet te zwaar en oogt erg mooi.
Ondanks dat hij soms een tikje traag is, is hij zeker een aanrader!