Acer Aspire 7530-603G25MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 7530-603G25MN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hangtangding 27-02-2009

Mooie laptop!
Prachtig mooi beeld
goede beeldkwaliteit
Het geluid is soms iets minder maar dat ligt misschien aan mij..maar over 't algemeen is het oké hoor!
Ik heb niet echt mindere punten van deze laptop. Kvind hem mooi en hij is prima in gebruik!

marjan 17-02-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 7530-603G25MN

Prachtige Laptop met goede prestaties. Het 17 inch scherm is gewoon briljant.De laptop is snel en heeft als voordeel dat er een aparte videokaart inzit waardoor de prestaties in combinatie met het ruim bemeten geheugen optimaal zijn. Ook het nummerieke totsenbord is prettig om mee te werken.
Enige kleine minpuntje zijn de USB poorten die links en rechts in het apparaat zitten waardoor je altijd wel een kabeltje over je bureau of tafel hebt liggen, maar daar valt mee te leven.Ook het geluid is ten opzichte van andere laptops zeer goed mede door de subwoofer die onderin de laptop zit. De laptop doet degelijk aan maar de praktijk zal moetn uitwijzen of dat ook op lange termijn zo is.
Ca. 3 weken in bezit en het ding wordt zeer veel gebruikt.

MarTan 11-02-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 7530-603G25MN

Notebook momenteel een week in bezit.
Bevalt prima. Imnstallatie duurde wel lang (ong 4 uur incl alle windows updates).
Prima geluid en een volledig toestenbord. Wabcam werkt goed met matig licht. Geen nadelen gevonden Prima systeem door dagelijks gebruik. Geen games mee gespeeld dus kan daar niet over oordelen. Grappig is de ACER logo op de achterkant welke oplicht als hij aanstaat.