Acer Aspire 7720G-834G64BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 7720G-834G64BN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Worm 09-07-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720G-834G64BN

Ik heb deze laptop sinds een paar dagen. Heb veel zitten twijfel tussen een desktop of een laptop. Om praktische redenen toch voor deze laptop gekozen en ik moet zeggen dat ik er nog geen moment spijt van heb!! Je betaald er wel een flinke duit voor maar dan heb je ook echt wat. Deze laptop kan zeker nog wel een tijdje mee. Ik zal de voor- en nadelen wat mij betreft op een rijtje zetten.

Voordelen
- 640gb harde schijf
- 512mb GeForce 9500Mvideo-kaart (Directx10 spellen zijn mogelijk)
- Dolby Surround Sound
- 17 inch scherm (lekker groot)
- 4 gig geheugen
- webcam
- microfoon
- 5-1 kaartlezer
- blueray
- Subwoover
- Snel
- zware spellen speel je met gemak

Nadeel
- gewicht, toch wel een beetje aan de zware kant.
- Vaak eenzelfde houding als je langere tijd achter de laptop zit. Maar dat is meer voor een laptop in het algemeen.

Zoals je ziet zijn er meer voordelen dan nadelen. Wat mij betreft is het nog steeds een goede koop. Ik heb er een hoop plezier van.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze review en anders stel je hier maar je vraag. Dan kijk ik wel of ik ze kan beantwoorden.

Groet,
Worm