Toshiba Satellite L300D-10A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite L300D-10A op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CarryK 22-07-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300D-10A

Onlangs mijn eerste notebook aangeschaft en gekozen voor deze Toshiba i.v.m. prijs en uiterlijk.
Doet alles naar behoren, installeren was zeer eenvoudig. N.a.v. de negatieve berichten over Windows Vista een beetje huiverig, maar het bevalt tot nu toe goed.
Ik gebruik hem voor internet en tekstverwerken, niet voor spelletjes, fotobewerking en andere heftige toepassingen, dus daar kan ik (nog) niet over oordelen.
Prima computer voor een leuke prijs.

a.s. 17-07-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300D-10A

Prima notebook, ziet er mooi uit. De snelheid is goed, en instaleren gaat erg makkelijk.

djj1992 21-06-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300D-10A

Uitstekende niet-dure laptop die voor alle doeleinden gebruikt kan worden, denk aan internetten, office gebruiken, games spelen (zelfs de videokaart is sterk genoeg om SWAT4. Halo CE. Battlefield 42 etc te spelen).

Nadeel wel is dat je alleen Vista kan gebruiken, simpelweg XP erop zetten wil wel, alleen drivers werken dan niet meer (ie videokaart, (w)lan)

Toch raad ik aan aan iedereen, en is hij is dan ook zeker geschikt voor alle toepassingen (behalve 2006/7+ games).