HP dv9700 Pavilion dv9760ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv9700 Pavilion dv9760ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jorn Krijgsman 15-06-2008

Echt een geweldige laptop met groote prestaties. Een super beeldkwaliteit en een grote harde schijf. Toen ik hem zag was ik meteen onder de indruk. De meeste laptops hebben slecht geluidskwaliteit maar bij deze is het ech super!!! Een echte aanrader!!

Ik zeg Voila 16-05-2008

Wat een gewéldig apparaat! Heb deze nu ongeveer 3 weken in bezit en heb (gelukkig) nog geen enkele klacht gehad. Was eerst tussen de HP Pavilion DV6710 en deze aan het twijfelen, maar ben blij dat ik toch voor deze ben gegaan (een 15,4 inch HP vind ik er een beetje 'ielig' uitzien en deze heeft een dubbel zo grote hardeschijf). Gebruik de laptop eigenlijk voor alles (gamen, muziek downloaden, internetten, school, enz.) en vind het echt een superapparaat!Hij is snel genoeg en ook de beeldkwaliteit is scherp (normaal vind je dit aantal pixels op een 19 inch scherm). Met Vista heb ik ook (nog) geen problemen gehad; mijn mp3-speler werkt er goed op en ook mijn telefoon (k800i) doet het er goed op (nadat ik de update van de PC Suite op de site had gedownload). Ook is de geluidskwalietit (vind ik dan...) super. Kortom; een superapparaat, zeker gezien de prijs!

bastiaan2222 12-05-2008

ik ga hem vrijdag halen de laptop
ik heb hem in de winkel het show model gezien
hij zoet er zeer mooi uit en vooral het beeld dat zag er mooi uit ondankt dat de zon er op scheen ik had nergens last van
en met de 2x 2 ghz prosesor hoef ik niet bank te zijn dat hij sloom is ook de 3gb werkgeheugen die er op zit is gewoon geweldig
me moeder heefd een toshiba x200 veel duurder dan deze maar die is eigelijk maar een weining punten beter deze is eigelijk wel beter en vele male goedkoper

ik kan nog geen cijfer voor snelheid geluids kwalitijd geven maarv de anderen wel en dat doe ik ook

ik zal volgende week een nieuwe review schrijven om te laten horen wat ik er van vind
als als u van plan bent deze laptop aan te schaffen kan je dat het beste nu doen aangezien deze laptop bijna niet meer in productie is en de meeste leveranciers hem niet meer kunnen leveren

tot zo ver mijn mening

mijn cijfers tot nu toe 7
beeldkwaliteit: 10 omdat hij met zon ook prachtig beeld geeft
geluidskwaliteit: geen cijfer
snelheid: geen cijder
vormgeving: 10 en wel verdient zeer solide en eigelijk laten de foto`s niet goed zien hoe ze er echt uit zien
degelijkheid : 10 wegens dat hij zeer dergelijk er uit ziet en niet overdreven zwaar is en ik heb er een mooie tas bij van targus die het dragen er van zeer plazierig kan maken

sjaki 08-05-2008

waar zit de spdif aansluiting? in het audiomenu staat aan de voorzijde,maar in de handleiding praat men alleen over hdmi gebruiken waarbij je spdif moet inschakelen.ik wil de notebook digitaal op mijn surroundreceiver aansluiten,kan dat?

BizzyBee67 05-05-2008

Super Laptop
Alles werkt uitstekend, het installeren was makkelijk. Het maken van een recover dvd duurde wel lang maar dat hoeft gelukkig maar 1 keer.
Al mijn gadgets, fototoestel, telefoon e.d. doen het meteen zonder ingewikkelde software te hoeven te installeren. Kwestie van stekkertje , vragen op het scherm afvinken en het draait!
Beeld uitstekend, en geluid is redelijk.
De webcam is geweldig... doet het ook prima in het halfduister. Maakt ook prima foto's en kleine filmpjes.
Zat inderdaad wel wat onzinnige reclamesoftware op...
Wel heb ik er een gewone muis bij, ik ben zelf niet handig met de laptopmuis, mijn huisgenoten hebben er geen last van.
We internetten, gamen, chatten, emailen en beheren er fotos op dat gaat allemaal prima.

sandra11 02-05-2008

Prima laptop voor goede prijs. Wordt voornamelijk gebruikt voor surfen,mailen over internet en spelletjes te doen.

Alleen heb ik een nieuwe draadloze modem van tel2 in bezit, maar kan ik die zo draadloos op deze laptop aansluiten en hoe, of moet ik er dan nog iets bij hebben.

cr1963 06-04-2008

Prima laptop. Perfect te combineren met TV via HDMI. Zeer snel na wat verwijderen van programma's (Norton etc). Warmte ontwikkeling gering. Werkt vrijwel geruisloos. Perfecte helpdesk van HP.

HJ de Vries 05-04-2008

Zijn sinds twee weken in het bezit van deze laptop welke wij gebruiken voor spelletjes voor de kinderen, internetten en office gebruik.
Hebben hiervoor altijd desk top pc's gebruikt en waren huiverig voor het eventuele verlies van aansluitmogelijkheden, beeld- en geluidskwaliteit.
Dit alles is meer dan te niet gedaan.

We zijn ontzettend enthousiast over de snelheid, het geweldige beeld en het veel beter dan verwachte geluid.
De aansluitmogelijkheden zijn legio en de harde schijf is voldoende groot voor vele toepassingen.
Ben verdeer in het bezit van een zakelijke Dell laptop welke degelijker aanvoelt dan dit model maar qua snelheid en toepassingen en design ver achter blijft.
Al met al een veel betere laptop dan we eigenlijk verwacht hadden wat vooral blijkt bij zware spellen van de kinderen welke perfect weergegen worden.
Voor ons een top aankoop

Poal 02-04-2008

Dit leek me wel een aardige laptop, met goede specificaties. Bovendien was hij goed geprijsd. Verbouwingsaanbieding ergens. Ik heb echter een probleem met de muis. Er zijn 3 gebruikers aangemaakt. Als er naar een andere gebruiker wordt overgeschakeld, staat de muis stil. Contact gehad met HP: een BIOS patch en een update voor het touchpad. Dit is niet de oplossing. Daarna het advies om voor elke gebruiker de muis apart te installeren. Ook niets. Hun laatste reactie is tenslotte: wachten op een SP voor Vista. Heeft iemand een snellere oplossing?

wim17 29-03-2008

Kijk uit met deze laptop. Hij werkt ok, maar heeft 2 grote nadelen.
1) Je kunt met deze laptop géén audio opnemen, alléén maar via de microfoon: er zit geen zgn. line in ingang op voor geluid! Dus ook geen externe opnames mogelijk van bv oude platen of video's.
2) Wat nu je koopt is een oude serie laptops, volgens mij allemaal gerepareerd in het verleden: ik ben tot 3 keer terug naar de winkel geweest om uiteindelijk een apparaat mee te krijgen dat 100% in orde was.
Wim

Esli 24-03-2008

Twee weken in bezit. Alles werkt perfect. Had hiervoor een Acer van een jaar oud, maar deze HP is toch in ieder opzicht een stukje beter.
Vooral de HDMI-aansluiting is ideaal (bijv. voor het kijken van dvd's op de tv).

Rein17 20-03-2008

Ik heb deze laptop nu 2 dagen in bezit en alles werkt perfect. Mooi geluid, scherp beeld en lekker snel. Alles wat je nodig hebt op een laptop zit hierop en hij is niet zo duur gezien de kwaliteit.

Hans Slagter 20-03-2008

Zeer mooi toestel met zeer veel mogelijkheden. Heeft ook de degelijkheid die je van HP mag verwachten. Duurder dan de ACER maar dan heb je ook iets moois en degelijks in huis.

ivanver 18-03-2008

Deze laptop is het voorbeeld van een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding! De laptop start vrij snel, je hebt lekker veel harde schijf aan boord, waardoor je geen externe schijf nodig hebt voor filmbewerking! Verder is het scherm goed scherp en het geluid erg mooi! Het kan zijn dat je scherm spiegelt, maar dat ligt aan de plek waar je zit. Ook de afstandsbediening is een leuke gadget.

dit is een echte alleskunner voor een mooie prijs!

raddrijer 10-03-2008

Laptop nu een 2 weken in gebruik. Als eerste Norton eraf gegooid en Nod32 erop gezet. Start in notime op. Ook de draadloze router (Sitecom 153) was zo ingesteld. Ben nu bezig om via Fire Wire ingang mijn home video's over te zetten en dit gaat probleemloos. Met andere woorden perfect.

ger2008 24-02-2008

Heb de laptop nu 4 weken in bezit en ben uiterst tevreden.Laptop ziet er mooi uit en eenmaal opgestart werk hij lekker snel. geluid valt mij niet tegen voor een laptop. zeker niet slechter dan mijn vorige. (een Medion). EEn aanrader.

F.v.Opstal 21-02-2008

Ik heb 'm nu 'n week in bezit en ben er zeer tevreden over !
Ik moet wel steeds handmatig de numlock aanzetten.
ongetwijfeld kan je dat ergens instellen...??
wie weet het ?

chemkid001 10-02-2008

Notebook start snel op, wel via msconfig de opstartopties/programma's aangepast. Norton verwijderd. Toetsenbord werkt soepel en voelt goed aan. Prima scherp beeld.
Geluidsniveau laag, warmteontwikkeling niet opmerkelijk groot.
Geluidsweergave uit de Altec Lansing boxen is goed voor een notebook.
Wel veel software om dvd's etc. af te spelen/branden.

Marga 27-01-2008

We wilden eerst de 9645 kopen omdat die als goed beoordeeld stond, maar zagen toen deze voor dezelfde prijs. Het is een erg fijne laptop met veel mogelijkheden. De prijs is ook gunstig als je ziet dat het een 3Gb computer is met meer intern geheugen en 256Mb videogeheugen.