Asus A7SV-7S086C (T7500/2048MB/250GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus A7SV-7S086C (T7500/2048MB/250GB) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Forseti 21-08-2008

Ik ben nu ongeveer 1 maand de trotse eigenaar van deze fijne notebook. Ik was destijds op zoek naar een notebook welke de taken van mijn desktop kon overnemen en welke verder nog:

- Stevig is
- Stabiel werkt
- Goed geluid heeft
- Goed met Vista werkt
- Goede grafische weergave heeft
en een goede prijs had... nou na wat zoeken en veel reviews dan toch eindelijk de JUISTE keuze, namelijk deze Asus A7sv.
Met name het geluid is super, is zuiver maar gaat ook erg hard. De rest ook alleen maar hoge score's.

Als je prijs technisch, maar ook een notebook zoekt welke bovenstaande eigenschappen bezit zoekt, dan is dit een zeer goede keuze.

Asus is naar mijn mening een van de betere Notebook makers en dat maken zij weer waar met deze sv.

Rocas 29-12-2007

Lang gezocht naar een 'betaalbare' computer die krachtig genoeg is om de desktop te vervangen. Is nu een paar dagen in mijn bezit en geeft tot nu toe geen problemen..........zelfs het Vista niet.............tot nu toe alle drivers etc. gevonden. Het gamen gaat prima, lekker snel en mooi beeld. Tot nu toe geen spijt van een toppertje !! Asus leverde er zelfs een tas en muis bij.