Toshiba Satellite P100-332

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite P100-332 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

erik05 10-03-2007

nu 2 weekjes in mijn bezit en nog geen minuut spijt
wat een topper
erg snel,beeldkwaliteit erg strak en helder
en het geluid is voor een laptop niet slecht
kan er de nieuwste games op spelen in de hoogste resolutie.
klein minpuntje is inderdaad de accu hij had wel iets krachtige mogen zijn
maar dat is dan ook het enigste minpuntje
wel een beetje aan de prijs maar daar krijg je dan ook wat voor.

RedHead 25-02-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite P100-332

Nu sinds 4 weken in bezit. Prima vormgeving, mooi beeld. Maakt zijn beloofde snelheid helemaal waar.
Prettig toetsenbord, inclusief numeriek deel.
Bij gebruik tweede beeldscherm via de DVI-D poort heb je de beschikking over een dubbel scherm: vooral makkelijk bij on-line beleggen. Ik ben geen gamer, dus ik kan niet beoordelen of de 4200 toeren van de harde schijf te laag is, ik heb er bij intensief gebruik geen hinder van.
Klein nadeel maar dat was al van te voren bekend: accu heeft een (te) korte levensduur van ca 1 1/2 uur.
Aanrader!

John2563 07-02-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite P100-332

Heb hem een paar dagen en ben erg tevreden. Zeer stil (je hoort hem licht en hij koelt af en toe maar) en natuurlijk Vista erop. Zat wel te twijfelen tussen deze en de P100-444 maar zeker door de dikkere processor en de veel grotere grafische kaart (512 op de kaart en hij pakt er 256 mee van het RAM geheugen) is deze wel aan te raden. Misschien wel een beetje zwaar en groot maar daar krijg je wel een groot 17 scherm voor.

Als je een hele goede notebook wil hebben en bereid bent je portomonnee te trekken, dan is dit een hele goede.