Toshiba Portégé R200-138

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Toshiba Portégé R200-138 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Becx 18-06-2007
Geschreven voor: Toshiba Portégé R200-138

Geweldig product! Ik ben erg veel onderweg dan is het prettig dat ie minder dan 1,5 kilo weegt (incl adapter) Dus echt heel erg licht. Verder is ie volkome geluidloos, stevig, haal je echt overal Wifi uit de lucht (als het er ook maar ene klein beetje zit) en het toetsenbord is even groot als dat van andere grote laptops dus prima werken. Hij is snel genoeg voor 5-6 applicaties tegelijk, geeft prima stereo geluid en geeft je de mogelijkheid 4 tot 9 uur te werken zonder op te laden (laatste met extra batterij).
Echt een prima apparaat! Het min punt (echt het enige!!) is de prijs. In Nederland is ie toch nog wat aan de prijs. Maar voor wie het kan betalen, of toch naar de VS moet, raad ik hem aan!
Ruim een half jaar in bezit.