Sony VGN-FW11M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-FW11M op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

M. v. Bakel 26-08-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FW11M

Een pracht laptop, dat moet gezegd.
Hij werkt probleemloos, heeft een mooi scherp en helder beeldscherm van 16.4 inch Een erg fijn formaat.. Ook het geluid is prima, zou misschien nog iets harder mogen voor de muziekliefhebbers, maar voor mij is het ruim voldoende.
En snel is deze laptop zeker, je hoeft nergens meer op te wachten en dat werkt wel zo plezierig.
Het toetesenbord is erg fijn, en de toetsen reageren direct op wat je tikt, dat werkt dus ook prima.
De laptop is ook niet echt zwaar, en toch compact.
Als er al sprake van een minpuntje moet zijn dat is het touch pad. Niet dat het niet degelijk is, maar het is erg gevoelig, vooral bij internetten is dat in het begin even wennen. Anders kun je nog altijd de muis gebruiken.
maar ik ben met deze laptop zeer in mijn nopjes om het maar te zeggen. Een prima koop,

Stranger 15-08-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FW11M

De Sony Vaio VGN-FW11M is een uitstekende laptop.
Ik heb hem enkele weken geleden aangeschaft voor mijn studie en tot nu toe bevalt hij mij prima.

Het beeld is super, (full HD) en is 16,4 inch (wat tevens een nieuwe maat is voor notebooks)

Het geluid is ook prima, het kon misschien wel een tikje harder maar het is in ieder geval hard genoeg voor mij.

Qua snelheid is de FW een topper, er zit een intel celeron 2 processor in (2.26 ghz dual core) die voor top prestaties zorgt.

Maar de vormgeving doet het hem echt. De FW is zeer stijlvol en modern. Het toetsenbord is zoals de mac met enkele mm's afstand tussen de toetsen dat zorgt voor beter typen zonder 2 toetsen tegelijk in te drukken. ook de touchpanel is uitstekend. De klik-knoppen klinken wel wat hard en zijn niet echt fijn om in te drukken. Daarom heb ik ook gelijk maar een muis gekocht ;)

Zoals ik van sony gewend ben staat er bij de aanschaf een hoop overbodige software voor-geinstaleerd dat ik er ook meteen weer heb afgehaald. (zeer aangeraden i.v.m geheugen.)

Conclusie: De fw is een mooie en krachtige laptop voor allerlei soort gebruik, het 16,4 inch beeldscherm is niet te klein en niet te groot, perfect dus!
De FW komt met al deze pluspunten sterk in de buurt van de macbook die naar mij zegge nog steeds qua kracht overheerst op laptop gebied.
een prima stap van sony dus!