Acer TravelMate 7730-5B2G16Mn

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer TravelMate 7730-5B2G16Mn op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

ed 70 04-03-2009

ik heb deze laptop nu + - 2,5 maanden en ben er tot nu toe heel tevreden mee .mijn oude desktop was kapot en repareren is ook duur en het blijft een oud ding .de pc is t.o.v. mijn oude pc behoorlijk snel.alleen heb ik de nodige problemen met windows vista gehad .het is een hele omschakelig van xp naar vista .maar na een paar weken mopperen en opnieuw beginnen is het achteraf een fijn systeem .ik heb gekocht bij een winkel in de buurt .dat is natuurlijk duurder dan via internet ,maar bij problemen kan ik ook snel terecht,en word alles naar tevredenheid opgelost ,en service kost nu eenmaal geld .kortom dit is een heel fijne laptop .het geluid kan veel beter,daar ga ik een paar losse kleine speakers bijzetten .