Apple MacBook (2,4-GHz/160GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook (2,4-GHz/160GB) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

Mr Valconi 04-02-2009

Wat een ervaring.Na jarenlang met windows te hebben gestoeid toch maar eens een Mac gekocht. Jongens jongens, wat een openbaring. Je drukt em aan en hij is in no time opgestart. Uitzetten gaat nog veel sneller. Het besturingsprogramma is anders, maar ik ben er heel erg mee in mijn nopjes. Alles werkt gewoon. Geen windowsgedonder, maar gewoon doen wat er gedaan moet worden
Wilt u dit doen? Ok. Klaar.

Windows daarentegen, Huh, oh effe kijken hoor, nee want dit mag niet en bent u wel bevoegd en installeer eens een antivirusprogramma en oh, ik zit weer eens vast, sorry, start maar weer opnieuw op en etc etc....

En de beeldkwaliteit is subliem. Foto's spatten van het schermpje. Het design is prachtig en er zit een mooi geluid in voor een laptop. Alles aan dit apparaat is geweldig. Bijvoorbeeld de magnetische stroomaansluiting, of het heerlijk werkende toetsenbord.
Wauw, wauw, wauw.

Ik ben er trouwens zo blij mee dat ik meteen een Imac 24 besteld heb. Het kost wel wat, maar dan heb je wel datgeen wat je eigenlijk hebben wilt.
Even wennen in het begin, maar daarna begrijp je niet waarom je niet eerder bent overgestapt.

GerritP 02-09-2008

Niets op aan te merken. Beeld, snelheid, vormgeving het is allemaal top. Echt een produkt waarover is nagedacht. Na een paar weken helemaal gewend en zit nauwelijks nog achter mijn PC.

mark672 06-07-2008

Ik heb jaren MS gehad. Zelf heb ik een pc zelf in elkaar gezet. Nu een paar dagen een Mac Book in bezit en ben verkocht. Gebruiksvriendelijk en alles doet het gewoon. nooi meer ms. Mijn Sony laptop met vista is te koop (troep).