HP Pavilion g7-2001sd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion g7-2001sd op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Andreas99 26-09-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-2001sd

Na ruim vier en een half jaar vrij intensief gebruik werd het tijd om mijn oude HP9700dv te vervangen wegens een steeds trager wordend systeem. Heb toch weer gekozen voor een HP vanwege mijn goede ervaringen daarmee, zowel met een laptop als met een vaste PC. De beeldkwaliteit is, na enkele minimale aanpassingen, weer net zo geweldig als mijn oude HP laptop. Het geluid, met name via de koptelefoon, is zelfs nog verbeterd. Ook op de snelheid valt niets aan te merken. Qua vormgeving ziet dit apparaat er gewoon mooi uit, is redelijk plat voor een gewone laptop en weegt niet zo veel.
Gezien mijn oude ervaringen met dit merk durf ik ook voor degelijkheid best wel een goed cijfer te geven. Als enige minpunt wil ik het lichte piepgeluidje van de harde schijf noemen, dit was bij mijn oude HP laptop niet hoorbaar.

Andreas99 26-09-2012

Nog als ( positieve ) aanvulling op mijn review wil ik de zeer lichte bediening van het duidelijke toetsenbord benadrukken !

leermeester 31-08-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-2001sd

Zeer goede laptop
Snel en degelijk
Prijs kwaliteit verhouding goed
Geluid zeer goed
En een zeer scherp beeld