De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 31494001 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

KeurigeKraan 17-07-2024

Mooie design kraan

Geschreven voor: GROHE 31494001

Het monteren van de kraan ging vanzelf door het QuickFix systeem. Gebruik niet te veel geweld want het QuickFix systeem lijkt wel breekbaar maar het geweld is ook niet nodig. De kraan geeft water zoals verwacht maar met zijn eenvoudige maar mooie design is het wel een kraan die je perfect op de juiste temperatuur kan instellen.

• Eenvoudige montage

P.Knaap 17-07-2024

Zeker een aanrader let op geen uitrekbare kop.

Geschreven voor: GROHE 31494001

Wat een fantastische kraan. De installatie verliep vlotjes, let op je kunt geen ring oid plaatsen tussen de bout en de afwasbak. Dan werkt het QuickFIx draaimechanisme niet meer. Waarom is de kraan dan fantastisch dat komt omdat dit de eerste kraan is die je ook daadwerkelijk echt goed kan afstellen qua temperatuur. De meeste kranen zijn of heet of lauw of koud. Deze kraan kan je wel echt goed afstellen op exact de gewenste temperatuur. Daarnaast is het een solide kraan die ogenschijnlijk lang mee gaat.

Pluspunten

• mengt goed
  • solide
  • Quick fix systeem

Minpunten

• geen beschermingsring aan de onderkant mogelijk
  • Geen uitrekbare sproeikop

Stukato 15-07-2024

Mooie keukenkraan en eenvoudige installatie

Geschreven voor: GROHE 31494001

Wat kwam deze kraan als geroepen om mijn oude kraan te vervangen. Ik merkte pas na de vervanging hoe fijn het is om een goede werkende kraan te hebben. In de test van deze Grohe Quickfix Get keukenkraan heb ik ervaren dat het vervangen van een kraan helemaal geen lastige klus is. Al moet ik wel zeggen dat het verwijderen van de oude kraan nog het meeste werk was. Deze Grohe is met hulp van de instructies op papier en via video eenvoudig uit te voeren. Rubber ring onder kraan op het aanrecht tegen het lekken, bevestigingsstang door het aanrecht, vastzetten met de Quickmount en dan nog de waterslangen bevestigen. De kraan vastzetten is zonder gereedschap uit te voeren en alleen voor het vastdraaien van de waterslangen is het nodig om een 19mm steeksleutel te gebruiken. Eenmaal geïnstalleerd is het duidelijk dat dit een mooie kraan is, die een mooie bereik heeft en met de hendel eenvoudig koud of warm water kan geven. De waterstraal komt er goed uit en ik verwacht hier nog veel plezier van te hebben. Kortom, een aanrader.

Pluspunten

• Mooie kraan
  • Eenvoudige installatie
  • Goed materiaal

Fien11 11-07-2024
Geschreven voor: GROHE 31494001

Ik heb deze nieuwe Grohe kraan aangeschaft voor in mijn keuken en ik ben zeer tevreden met mijn keuze. Onze oude kraan was verouderd en echt aan vervanging toe. De kraan zelf is niet speciaal van vorm, maar daar is ook niets mis mee. Ze zat goed verpakt in de verpakking met de nodige materialen bij. Het installeren was eenvoudig dankzij de duidelijke handleiding. Ook het filmpje online heeft geholpen bij de installatie. Hierdoor ging het echt vlot. Alles wat je nodig hebt voor een goede kraan die je zelf wenst te installeren. Ik kan deze van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit in de keuken.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • goede kraan

Mandy77s 21-05-2024

Fijne kraan

Geschreven voor: GROHE 31494001

Deze kraan nu een aantal weken mogen uittesten en ben zeer verrast. De kraan werd goed en is fijn in gebruiksgemak. De kraan was goed verpakt geleverd met bijbehorende gereedschap om de kraan te monteren. De kraan was makkelijk te monteren. Ik ben zeer blij met de kraan. Hij werkt super en staat ook mooi hij heeft een mooie vorm en is makkelijk in gebruik. Ik zou deze kraan zeker aan te bevelen hij werk goed , staat mooi en doet wat het beloofd.

Pluspunten

• makkelijk te plaatsen
  • makkelijk in gebruik
  • mooie vorm
  • degelijke kraan

g***********@h********** 16-05-2024
Geschreven voor: GROHE 31494001

Kwaliteit mengkraan. Voelt en ziet er echt veel beter uit dan een merkloze kraan. Demonteren van de oude kraan duurde langer dan het monteren van de nieuwe kraan. Ben er blij mee!

MainAccount 07-05-2024

Hele fijne mengkraan

Geschreven voor: GROHE 31494001

Wij zijn erg blij met onze nieuwe mengkraan. De installatie ging erg soepel en binnen een half uurtje was alles werkend. We hadden hiervoor nog een oude mengkraan met twee aparte knoppen voor warm en koud, dus dit voelt als een enorme verbetering waar we erg blij mee zijn. Hij straalt meteen meer luxe uit in onze keuken. De bediening van de kraan gaat ook erg soepel. Wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Ziet er modern uit