Philips SHB6017

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHB6017 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Boendermaker 29-11-2013
Geschreven voor: Philips SHB6017

Verschillende dopjes geprobeerd en verschillende sporten maar de koptelefoon blijft niet goed zitten. Hierdoor zijn er enkel hoge tonen te horen en valt de telefoon bijna van je hoofd. Van alle slechte Philips producten staat deze nu met stip op nummer 1. Wat een miskoop! PS let op. Voor dit product is er geen "30 dagen niet tevreden geld terug" die je wel eens hoort van Philips. Zowel de detailhandel als Philips zelf geven niet thuis als je dit product retour wilt zenden. Niet kopen dus!

Officiele reactie van Philips Nederland 05-12-2013

Beste boendermaker,
Bedankt voor het plaatsen van de review, jammer te horen dat je niet tevreden bent over de pasvorm. Ik weet niet zeker of je het al geprobeerd had, maar deze SHB6017 is uitgerust met een speciaal verstelbaar rubber deel om de pasvorm aan te passen. Je kunt het grijze gedeelte handmatig naar beneden schuiven langs de steel boven het oorstukje zodat dit per oor en per persoon aanpasbaar is.

Met vriendelijke groet, Jeroen - Philips Webcare

Danielle 07-06-2016

Hoe goed is de noise cancelling bij dit type?
Ik ondervind erg veel problemen door omgevingsgeluiden en zou daarom dit type aan willen schaffen om zoveel mogelijk storende geluiden uit te schakelen (zonder muziek te luisteren dus).
Ik gebruik nu een set oordoppen met noise cancelling met lange draad eraan.
Dit type spreekt mij erg aan doordat er alleen een draad tussen beide oren zit.
Is er iemand die mij hierover meer kan vertellen?

erikr 02-02-2016

Ik gebruik deze hoofdtelefoon nu zo'n twee jaar naar volle tevredenheid. Het geluid is goed genoeg, daar stel ik tijdens het sporten geen hoge eisen aan, maar het moet wel klinken zoals ik van de radio gewend ben. Ook blijven de oortjes goed zitten, maar inderdaad moet je wel de pasvorm aanpassen en ook de juiste maat dop kiezen.